آفتاب
صفارهرندی:

در اطراف پیامبران الهی گروهی بودن که تا آخر خط می‌ماندند

در اطراف پیامبران الهی گروهی بودن که تا آخر خط می‌ماندند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در اطراف پیامبران الهی گروهی بودن که تا آخر خط می‌ماندند؛ سست نمی‌شدند. در همه تاریخ انبیا شما این افراد را می‌بینید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم سالگرد پنجاه و چهارمین سالگرد طلایه داران آفتاب اظهارداشت: در اطراف پیامبران الهی گروهی بودن که تا آخر خط می‌ماندند؛ سست نمی‌شدند. در همه تاریخ انبیا شما این افراد را می‌بینید. در اطراف مسیح (ع) نیز حواریون را مشاهده می‌کنید. در کنار پیامبر اکرم نیز افرادی مثل امیرالمومنین بودند.

وی افزود: همین خصوصیت در بین مؤمنان و مجاهدین راه خدا منتقل می‌شود و به کسانی می‌رسد که اطراف امام (ره) به عنوان کسی که پرچم دار شرف برای ملت مسلمان ایران می‌شوند. برخی نیز در قالب هیأت‌های موتلفه در کنار رهبری الهی همچون امام بودند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: برخی می‌گویند نسخه متکامل جریان انقلاب در خط امام، اصلاح طلبی و جنبش سبز نهفته است و حتی نسخه تکامل یافته را آن شخص خانه نشین می‌دانند. وقیحانه‌تر از این نمی‌شد انقلاب را لجن مال کرد. کسانی که انفعال در برابر استکبار را تئوریزه می‌کنند و آن را عصاره و تکامل یافته انقلاب می‌دادند. حال چه شده که این تفکرات با تفکرات آن زمان و نسخه اصلی کاملاً متفاوت است؟!

ادامه دارد…

کد N2189812

وبگردی