آفتاب

ایران 3 ـ روسیه صفر، هت تریک در سرزمین دورناها | برنامه بازی ها در هفته چهارم + جدول

ایران 3 ـ روسیه صفر، هت تریک در سرزمین دورناها | برنامه بازی ها در هفته چهارم + جدول

تیم ملی والیبال ایران موفق شد سومین پیروزی خود را در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال مقابل روسیه بدست آورد.

تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در هفته سوم رقابت های لیگ ملت های 2019 از ساعت 18:30 در سالن غدیر ارومیه به مصاف روسیه رفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 20، 26 بر 24 و 25 بر 23 به سود شاگردان کولاکوویچ خاتمه پیدا کرد.
ایگور کولاکوویچ برای شروع این مسابقه از ترکیب سعید معروف، سید محمد موسوی، علی شفیعی، امیر غفور، میلاد عبادی پور، پوریا فیاضی و محمدرضا حضرت پور استفاده کرد.

ست نخست؛ 25 بر 20 به سود ایران

هر دو تیم شروع خوبی داشتند، اما در امتیاز 8 بر 6 به سود ایران هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. امتیاز 16 بر 12 به سود ایران زمانی بود که تیم ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. شاگردان کولاکوویچ با سرویس ها و دفاع های خوب روس ها را دچار مشکل کردند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 20 به سود ایران تمام شد.

ست دوم؛ 26 بر 24 به سود ایران

شروع ست دوم با برتری روس ها همراه بود و در امتیاز 8 بر 5 به سود شاگردان ساملوو هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. روس ها با سرویس‌های خوب خود کار را برای ایران سخت کردند تا اینکه در امتیاز 11 بر 6 به سود آنها کولاکوویچ درخواست وقت استراحت فنی کرد تا شاید اختلاف تیم‌ها بیشتر نشود. در امتیاز 16 بر 10 به سود روسیه یک بار دیگر هر دو تیم به وقت استراحت فنی رفتند. شاگردان کولاکوویچ اختلاف را به عدد یک رساندند و در امتیاز 23 بازی به تساوی کشیده شد. اعتراض برای کسب امتیاز 24 بسیار زیاد شد و وقفه ای در جریان بازی به وجود آمد تا اینکه این امتیاز به ایران رسید. این ست در نهایت با نتیجه 26 بر 24 به سود ایران تمام شد.

ست سوم؛ 25 بر 23 به سود ایران

عملکرد خوب ملی پوشان در زدن سرویس و البته دفاع نتیجه بازی را 6 بر 2 به سود ایران کرد تا ساملوو در خواست وقت استراحت فنی کند. اسپک تماشایی عبادی پور نتیجه بازی را 8 بر 5 به سود ایران کرد تا دو تیم وقت استراحت فنی اول بروند. در امتیاز 14 بر 9 به سود ایران یک بار دیگر ساملوو شاگردانش را فراخواند و وقفه ای در جریان بازی ایجاد کرد. روس ها اختلاف را کم کردند و در امتیاز 15 بر 13 به سود ایران سرمربی کشورمان درخواست وقت استراحت کرد. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 23 به سود ایران تمام شد.

با این نتیجه تیم ملی والیبال ایران هشتمین پیروزی خود را کسب کرد و کسب 24 امتیاز به تنهایی در صدر جدول رده بندی ماند. روس ها هم با این نتیجه دومین شکست خود را تجربه کردند و 20 امتیازی ماندند.

برنامه بازی های ایران در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال به شرح زیر است:

جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸

ایران - پرتغال، ساعت ۱۸:۳۰

شنبه اول تیر ۱۳۹۸

ایران - استرالیا، ساعت ۱۸:۳۰
یکشنبه دوم تیر ۱۳۹۸

ایران - فرانسه، ساعت ۱۸:۳۰

جدول کامل لیگ ملت های والیبال ـ مرحله مقدماتی





فارس ـ ورزش 3

کد N2189773

وبگردی