آفتاب

هوگ: تمرکز ما روی انتخابی المپیک است

هوگ: تمرکز ما روی انتخابی المپیک است

سرمربی تیم ملی والیبال کانادا گفت: چند بازیکن ما مصدوم هستند و به همین دلیل به آنها استراحت دادیم و تمرکز ما روی مسابقات انتخابی المپیک است.

به گزارش ایلنا، گلن هوگ پس از دیدار تیمش برابر لهستان در نشست خبری حاضر شد و درباره  این مسابقه اظهار داشت: به لهستانی‌ها تبریک می‌گویم؛ آنها تیم قدرتمندی هستند. کمی ناهماهنگ بودیم و چند غایب داشتیم، اما حضور در این مسابقات تجربه خوبی برای بازیکنان جوان ما است. باید نقاظ ضعف و قوت خود را پیدا کرده و تمرینات خود را ادامه دهیم به فینال فکر کنیم.

وی درخصوص اینکه چرا کانادا  چند بازیکن اصلی خود را به ایران نیاورده است، گفت: ما یک گروه پایه ای 18 نفره داریم و فاصله زیادی بین آنها و سایر بازیکنان وجود دارد. چند بازیکن ما مصدوم هستند و به همین دلیل به آنها استراحت دادیم و تمرکز ما روی مسابقات انتخابی المپیک است. از طرفی پاسور ما اولین حضورش در مسابقات جهانی را تجربه می کند و فرصت خوبی دارد تا کسب تجربه کند.

هوگ درخصوص میزبانی ارومیه در هفته سوم گفت: همه چیز خوب بود و مشکل خاصی وجود نداشت.

همچنین نیکولاس هوگ، کاپیتان تیم ملی والیبال کانادا هم گفت: این برد را به تیم لهستان تبریک می گویم. آنها خیلی خوب  و کم اشتباه بودند و دفاع و حملات خوبی داشتند. در ست دوم و سوم در توپ گیری دچار مشکل بودیم.

وی درخصوص تفاوت مربیگری هینن با گلن هوگ (پدرش) خاطرنشان کرد: به هر حال هر کدام از این دو مربی فلسفه مختلفی دارند، اما به هر حال شباهت هایی هم دارند.

کد N2189769

وبگردی