آفتاب

ساختمان ۵ طبقه در بلوار ابوذر تهران طعمه حریق شد

ساختمان ۵ طبقه در بلوار ابوذر تهران طعمه حریق شد

آنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از آتش‌سوزی یک ساختمان ۵ طبقه در بلوار ابوذر تهران خبر داد.

جلال ملکی درباره حادثه آتش‌سوزی ساختمان پنج طبقه در بلوار ابوذر تهران گفت: ساعت 13 و 11 دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در پل پنجم بلوار ابوذر تهران به مرکز آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود و بلافاصله دو ایستگاه با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان بعد از چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند اظهار کرد: ساختمان موردنظر مسکونی نبوده و در طبقات مختلف آن کارگاه‌هایی مربوط به لوازم آرایشی و تولیدات لباس عروس بود که امکان سرایت آتش به آنها بالا بود. در بالکن طبقه پنجم این ساختمان آتش شعله‌ور شده بود و شعله‌های آتش به اتاق 9 متری کناری نیز سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران تصریح کرد: آرایشگاه 140 متری به‌دلیل وجود لوازم مختلف دچار دود شدید شده بود و دودها به بخش‌های مختلف طبقات زیرین نیز سرایت کرده بود. پیش از رسیدن مأموران آتش‌نشانی نفرات ساختمان را ترک کرده بودند و حدود 20 نفر که در واحدها بودند با کمک آتش‌نشانان از ساختمان خارج شدند.

ملکی با بیان اینکه با تلاش مأموران آتش‌نشانی از سرایت آتش به ساختمان‌های کناری جلوگیری شد گفت: شهروندان حتماً طبق کاربری مجاز از واحدها استفاده کنند و ساختمان‌هایی که محل کار افراد است به‌دلیل تجمع افراد باید از سیستم‌های اطفای حریق استفاده شده باشد تا در صورت آتش‌سوزی اقدامات لازم صورت گیرد.

۲۳۵۲۳۸

کد N2189677

وبگردی