آفتاب
از ولاسکو مشورت گرفتم

استراماچونی: استقلال را به تیمی از سری A ایتالیا ترجیح دادم

استراماچونی: استقلال را به تیمی از سری A ایتالیا ترجیح دادم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در حالی پیشنهاد این تیم را پذیرفتم که یک پیشنهاد از سری A ایتالیا داشتم.

به گزارش خبرگزاری مهر، «آندره آ استراماچونی» سرمربی ۴۳ و ایتالیایی آبی پوشان که گفته می شود از روز چهارشنبه با حضور در تهران کارش را رسماً آغاز می‌کند، در خصوص تیم جدیدش اظهار داشت: استقلال یکی از مهم‌ترین باشگاه‌های آسیا است و تاریخ بزرگی دارد.

وی افزود: این تیم می‌خواهد پس از شش سال ناکامی در کسب قهرمانی در لیگ برتر، یک دوره موفق را بسازد. استقلال در فصلی که گذشت، در لیگ سوم شد و از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حذف شد که مسلماً باید در فصل جدید عملکرد بهتری داشته باشیم.

استراماچونی با بیان اینکه هواداران استقلال بسیار پرشور و شوق هستند، اضافه کرد: در ایتالیا به باشگاهی از سری A نزدیک بودم اما مذاکره با آن تیم خیلی طول کشید و تصمیم گرفتم پیشنهاد استقلال را بپذیرم که به من علاقه نشان داد و از هر نظر رضایت مرا جلب کرد.

سرمربی آبی پوشان تصریح کرد: پس از هدایت پاناتینایکوس و اسپارتاپراگ، خوشحالم که توجه تیم بزرگ خارجی دیگری را جلب کردم. در ۴۳ سالگی به اندازه کافی خوش شانس هستم تا با چالش‌هایی که مرا از نظر فوتبالی و فردی رشد دهد، روبرو شوم.

وی در ادامه بیان داشت: اولین باری که استقلال با من تماس گرفت، متقاعد نشدم تا پیشنهاد آن‌ها را بپذیرم. سپس تصمیم گرفتم تا از افراد ایتالیایی از جمله خولیو ولاسکو که سابقه کار در ایران داشتند، در خصوص کار در این کشور پرس و جو کنم. آن‌ها به من اطمینان خاطر دادند.

کد N2188950

وبگردی