آفتاب
سنگربان ملی پوش به باشگاه دعوت شد؛

پیشنهاد تمدید قرارداد استقلال به حسینی

پیشنهاد تمدید قرارداد استقلال به حسینی

سنگربان ملی پوش استقلال تهران با پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تهران شب گذشته با تصمیم سایر اعضای هیات مدیره و موافقت امیرحسین فتحی با سید حسین حسینی سنگربان ملی پوش این تیم برای عقد قرارداد جدید و ادامه همکاری با آبی پوشان تماس گرفت.

قرار است این سنگربان جوان و خوش آتیه به زودی به دفتر باشگاه مراجعه کند تا با نظر آندره آ استراماچونی قراردادش را تمدید کند. حسینی یک هفته دیگر با فرا رسیدن تابستان مهلت قراردادش به پایان می‌رسد و می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد جمع آبی‌ها را ترک کند.

طی هفته گذشته با انتشار خبر جدایی سیدمهدی رحمتی، در فضای مجازی شایعات فراوانی منتشر شده بود که حسینی هم تصمیم به ترک تیم گرفته و تصمیم دارد به پرسپولیس بپیوندد که با اقدام مدیران استقلال قرار است او در صورت توافق نهایی قراردادی جدید را امضا کند.

حسینی به همراه تیم ملی فوتبال کشورمان در اردوی آماده سازی زیر نظر مارک ویلموتس حضور داشت و البته در دو مسابقه دوستانه برابر کره جنوبی و سوریه نیمکت نشین بود. این سنگربان 26 ساله در فصل گذشته در 16 مسابقه رسمی برای استقلال به میدان رفت و 10 کلین شیت به نام خودش ثبت کرده بود.

کد N2188648

وبگردی