آفتاب

ارسال پیامک کشف حجاب ادامه دارد

ارسال پیامک کشف حجاب ادامه دارد

ایرنا نوشت: فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: اجرای طرح ناظر و پیامک به مالکان خودروها در زمینه کشف حجاب، طبق قانون است و همچنان ادامه خواهد داشت.

سردار سرتیپ حسین اشتری فرد، چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان فارس افزود: نیروی انتظامی حافظ ارزش‌ها و امنیت مردم است و به همین دلیل در اجرای مأموریت‌ها هیچ‌گونه کوتاهی نخواهد کرد.

او ادامه داد: باید در زمینه مبارزه با بدحجابی، سایر دستگاه‌ها نیز به کمک نیروی انتظامی بیایند؛ کشف حجاب در قانون کشور ما جرم محسوب می‌شود و برخورد با آن نیز براساس قوانین، وظیفه نیروی انتظامی است و به همین دلیل در ماه‌های اخیر اجرای طرح ناظر و ارسال پیامک به مالکان خودروهایی که کشف حجاب در اتومبیل آنها صورت گرفته کلید خورده است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی اضافه کرد: در پی اجرای طرح ناظر کمترین نارضایتی در بین جامعه ایجاد شده و اگر کسانی هم نسبت به این طرح و ارسال پیامک اعتراض و شکایتی دارند مجموعه‌ای در پلیس امنیت اخلاقی برای رسیدگی به این شکایات در نظر گرفته شده است.

مبارزه با قاچاق و افزایش کشفیات، کاهش تصادف

او در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب رونق تولید تعیین شده که نیروی انتظامی در پی این موضوع مبارزه با قاچاق کالا را شدت بخشیده و بر همین اساس از ابتدای سال ۹۸ تاکنون کشفیات کالا قاچاق ۴۰ درصد در کشور افزایش داشته است.

اشتری فرد در ادامه بر لزوم ارتقای فرهنگ ترافیک در کشور و استان فارس تاکید کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به نسبت مدت مشابه سال قبل در فارس ۳۰ درصد کاهش تصادفات حاصل شده و حدود ۷۰ نفر نیز جانباختگان حوادث رانندگی در این استان کاهش داشته است.

او عنوان کرد: در سالیان گذشته و حدود ۵ سال پیش بطور میانگین در استان فارس سالانه ۳۵۰ فقره جرم خشن رخ می‌داد که این تعداد اکنون به کمتر از ۲۰ مورد در سال کاهش پیدا کرده است.

[p]۲۳۵۲۳۴

کد N2187294

وبگردی