آفتاب

اچ تی سی دو گوشی میان رده قدرتمند عرضه کرد

اچ تی سی دو گوشی میان رده قدرتمند عرضه کرد

شرکت اچ تی سی از عرضه دو گوشی هوشمند جدید میان رده با امکانات مناسب خبر داده است که می‌توانند با گوشی‌های پرچمدار سایر شرکت‌ها رقابت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورج، این دو گوشی به ترتیب U۱۹E و Desire ۱۹ Plus نام دارند. U۱۹E مجهز به پردازنده میان رده Snapdragon ۷۱۰ شرکت کوالکوم بوده و دارای ۶ گیگابایت رم و باتری ۳۹۳۰ میلی آمپری است. برای این گوشی دوربین دوگانه در پشت در نظر گرفته شده که شامل دو لنز ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی است.

نمایشگر ۶ اینچی با دقت ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی و اسکنر عنبیه چشم با دقت ۲ مگاپیکسل از جمله دیگر امکانات این گوشی است که به قیمت ۴۲۰ یورو روانه بازار می‌شود.

اما در گوشی Desire ۱۹ Plus از تراشه Helio P۳۵ شرکت مدیاتک و دوربین سه گانه در پشت استفاده شده که شامل سه لنز ۱۳، ۸ و ۵ مگاپیکسلی است. نمایشگر این گوشی هم ۶.۲ اینچی است و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است.

میزان رم این گوشی به انتخاب کاربر ۴ یا ۶ گیگابایت خواهد بود. قیمت این گوشی با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ۲۸۰ یورو و با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ۳۱۰ یورو خواهد بود.

کد N2187068

وبگردی