آفتاب

اقدام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شایسته‌گزینی مدیران

اقدام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شایسته‌گزینی مدیران

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف شایسته گزینی مدیران فراخوانی را برای جذب معاون مقررات‌گذاری، کسب‌وکارهای فرهنگی ورییس برنامه‌ریزی ونظارت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در متن این فراخوان آمده است:

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد برای جذب شایسته ترین مدیران در مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، نسبت به جذب معاون مقررات گذاری و کسب و کارهای فرهنگی و رییس گروه برنامه ریزی و نظارت از میان افراد رسمی و پیمانی دستگاه های دولتی اقدام کنند.

واجدین شرایط تا ۳۱ خردادماه می‌توانند به سایت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال به نشانی www.saramad.ir/fa/jazbniroo مراجعه و فرم متقاضیان را تکمیل و اطلاعات و سوابق خود را بارگزاری کنند.

بر اساس این فراخوان تهیه و تنظیم ضوابط و مقررات نظام تنظیم گری کسب و کارهای فرهنگی و رتبه بندی محصولات و فعالیت های فرهنگی در فضای مجازی، شناسایی و ساماندهی نشر دیجیتال و تنظیم مقررات برای موسسات، فعالان و آثار فرهنگی و هنری در فضای مجازی و ایجاد و تقویت زمینه‌های سرمایه گذاری و حمایت از کارآفرینی فرهنگی در فضای مجازی اهم وظایف مورد انتظار معاون مقررات گذاری و کسب و کارهای فرهنگی ذکر شده است.

همچنین نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات مرکز، بهبود مستمر وضعیت ساختاری، نظارت بر استانداردها و نظامهای رتبه‌بندی رسانه‌ها، فعالیت‌ها و آثار، محصولات و خدمات‌فرهنگی، هنری و رسانه ای دیجیتال، ابزارها، خدمات و مراکز مرتبط و ضوابط و مقررات اعطای آنها در چارچوب قوانین مربوط و تدوین برنامه و بودجه سالیانه مرکز و پیگیری امور مربوط به تصویب و تخصیص بودجه از جمله وظایف رییس گروه برنامه ریزی و نظارت است.

کد N2186960

وبگردی