آفتاب

آیا خیز کنونی بیت‌کوین یک جهش واقعی است؟

آیا خیز کنونی بیت‌کوین یک جهش واقعی است؟

بیت کوین در هفته گذشته شاهد روند کاهشی بود که با جهشی موفق توانست یک خط حمایتی جدید برای خود ایجاد کند. بازار امیدوار است خط حمایتی جدید به میزان هشت هزار و ۳۰۰ دلار برسد

به گزارش ایلنا به نقل از بیت کوین نیوز، بیت کوین پس از پایین آمدن از رقم هفت هزار و ۵۱۹ دلار توانست خیز رو به بالایی داشته باشد. قیمت‌ها پس از مقاومت هفت هزار و ۷۰۰ دلاری حتی به میزان هفت هزار و ۸۰۰ دلار نیز معامله شد.

همینطور این ارز حمایت هفت هزار و ۸۰۰ دلاری و میانگین رشد ثابت ۱۰۰ ساعته را نشان می‌دهد. اگرچه بیت کوین رشد خوبی داشته است و به میزان هفت هزار و ۸۰۰ دلار نیز رسیده است ولی باید در سطح بیش از هشت هزار دلار قرار بگیرد تا در محدوده مثبت به حساب بیاید.

پیش از این روز گذشته خطی با شیب تند در میزان هفت هزار و ۷۸۰ دلار به صورت ساعتی شکل گرفت. همینطور یک ثبت لحظه‌ای در مقدار هشت هزار و ۸۰ دلار نیز صورت گرفت که به سرعت محو شد. در حال حاضر این ارز در حال تجدید قوای خود است.

به طور عکس اگر یک شیب نزولی به زیر هفت هزار و ۹۰۰ دلار شکل بگیرد، بیت کوین می‌تواند مقدار هشت هزار و ۸۵۰ دلار را به عنوان خط حمایتی خود داشته باشد و البته با خرید ارز بیت کوین توسط اس‌ام‌ای و قرار گیری آن در محدوده بالای هفت هزار و ۸۵۰ دلار حمایت قبلی در مقدار هفت هزار و ۸۰۰ دلار قرار خواهد گرفت.

با توجه به نمودار بیت کوین در حال تجارت در مقدار بالای هفت هزار و ۸۵۰ دلار تا هفت هزار و ۸۰۰ دلار است که در صورت عدم وجود یک خط کاهشی یک فشار به بازار این ارز می‌تواند آن را به هشت هزار و ۸۰ تا هشت هزار و ۳۰۰ دلار نیز برساند.

کد N2186457

وبگردی