آفتاب

هتل شایگان، هتلی برای خوشگذرانی در کیش

هتل شایگان، هتلی برای خوشگذرانی در کیش

هتل شایگان که در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در 6 طبقه احداث شده است، دارای 140 واحد اقامتی است که چشم‌اندازی بسیار زیبا نسبت به دریا و جزیره را در اختیار شما قرار خواهد داد. از مزیت‌های اصلی این هتل قرار گرفتن در خط گردشگری اصلی جزیره است که شما را به اندازه کافی به مراکز تفریحی کیش نزدیک خواهد کرد.

جزیره کیش، یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری داخلی است. امکانات تفریحی متعدد و متنوع و مراکز خرید مدرن از جمله جاذبه‌های گردشگری کیش به شمار می‌آیند. اگر شما هم به دنبال خوشگذرانی در جزیره کیش هستید، بهتر است هتلی را برای اقامت انتخاب کنید که به مراکز تفریحی کیش نزدیک باشد و خودش هم از امکانات خوبی برای تفریح و استراحت برخوردار باشد. هتل شایگان کیش یکی از بهترین گزینه های ممکن برای رزرو هتل در کیش می باشد.

هتل شایگان که در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در 6 طبقه احداث شده است، دارای 140 واحد اقامتی است که چشم‌اندازی بسیار زیبا نسبت به دریا و جزیره را در اختیار شما قرار خواهد داد. از مزیت‌های اصلی این هتل قرار گرفتن در خط گردشگری اصلی جزیره است که شما را به اندازه کافی به مراکز تفریحی کیش نزدیک خواهد کرد.

هتل شایگان کیش و مراکز تفریحی


هتل شایگان کیش در فاصله کمی با اسکله (14 دقیقه پیاده) و بولینگ مریم (400 متر) قرار دارد. مجموعه بولینگ مریم قابلیت این را دارد که ساعت‌ها شما را سرگرم کند، اسکله و ساحل نیز با ارائه تفریحاتی مانند دوچرخه سواری، گشت‌های جزیره با کف شیشه‌ای، تونل وحشت، پاراسل، اسکوتر، باگی و غیره قابلیت سرگرم کردن شما را خواهند داشت.

همچنین اگر از طرفداران خرید هستید و خرید و به قول معروف پاساژ درمانی را نوعی تفریح حساب می‌کنید، هتل شایگان کیش با موقعیت عالی خود نسب به مراکز تجاری مثل پانیذ و پردیس 1 و 2 (در فاصله چند قدمی هتل)، امکان استفاده از این تفریح شیرین را برای شما فراهم آورده است.

امکانات تفریحی هتل شایگان


خود هتل شایگان کیش هم پر از امکانات تفریحی است، اگر با خانواده سفر می‌کنید، این هتل اتاق بازی کودک بسیار مناسبی را در اختیار خردسالان خواهد گذاشت. در صورتی که نوجوانان همراه شما هستند اتاق بازی‌های ویدیوئی و کامپیوتری مثل پلی استیشن و غیره آن‌ها را در هتل شایگان سرگرم خواهد کرد. اتاق تلویزیون نیز در طبقه همکف برای تکمیل این تفریحات به آن اضافه خواهد شد تا افراد در کنار هم بتوانند برنامه‌های تلویزیونی یا مسابقات ورزشی را تماشا کنند.
شما می توانید با مراجعه به وب سایت جاباما به نشانه https://www.jabama.com رزرو هتل های مورد نظر را به راحتی انجام دهید.

همچنین برای جوانان و میانسالان، هتل دارای میزهای بیلیارد (اسنوکر، ایت و پیرامید) است که ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد. در هتل شایگان از استخر، سونا و جکوزی مجهز مجموعه لذت ببرید و به سالن اسپا و ماساژ بروید و از حمام سلطنتی آن استفاده کنید. ضمنا شما می‌توانید دوچرخه‌ای بگیرید و در مسیر دوچرخه سواری جزیره حرکت کنید.
در رستوران‌ها و کافه‌های هتل هنگام میل نوشیدنی و غذا به موسیقی زنده گوش کنید و از موسیقی همراه با غذا لذت ببرید و در کافه دریا از زیبایی ساحل و دریا استفاده کنید.

همایش‌ها و تورهای‌تفریحی هتل شایگان


امکانات تفریحی هتل شایگان کیش به امکانات داخلی و نزدیکی موقعیت مکانی آن خلاصه نمی‌شود. تخصص هتل شایگان در برگزاری تورهای تفریحی نظیر پارک دلفین‌ها، پاراسل، جت فلایر و غیره برای مهمانان است. در این هتل هر از چندگاهی قادر خواهید بود در همایش‌های سرگرم‌ کننده هتل نیز شرکت کنید. همچنین گاهی بلیط کنسرت‌های جزیره در این هتل با تخفیف به شما عرضه خواهد شد.
لازم به ذکر است در وب سایت جاباما شما می توانید علاوه بر رزرو هتل های کیش مثل شایگان رزرو سایر هتل های شهرهای مختلف را انجام دهید. برای مثال برای رزرو هتل اترک مشهد به این لینک مراجعه فرمایید.

واحد‌های اقامتی هتل شایگان 


بدون شک بعد از هر تفریحی، نیاز به استراحت خواهید داشت، هتل شایگان کیش با در اختیار داشتن واحد‌های بسیار تمیز و راحت، همراه با اینترنت پرسرعت و سایر امکانات رفاهی یک هتل پنج ستاره، محیطی راحت را برای استراحت شما فراهم خواهد کرد. واحدهای این هتل شامل اتاق‌های دو و سه تخته، سوئیت‌های یک خوابه و دو خوابه و ویلاهای لوکس و مجلل یک خواب و دو خواب است. اتاق‌ها نمای جزیره زیبای کیش را دارند، اما در مورد سوئیت‌ها و ویلا ها حق انتخاب در بین چشم‌انداز دریا و جزیره برای شما محفوظ خواهد بود.
بی شک هتل شایگان کیش جایگاه خوبی در بین هتل های کیش دارد.

برای رزرو واحد خود در این هتل 5 ستاره بهتر است حداقل یک هفته قبل از سفر اقدام کنید وگرنه احتمال پیدا کردن واحد خالی در آن به خصوص در فصول پرتردد کیش بسیار کم خواهد بود. رفتار کارکنان این هتل نیز بسیار مناسب و توام با ادب و احترام است که این موضوع خود به تجربه‌ای زیبا از اقامت در این هتل تبدیل خواهد شد.
اگر اتاق و یا واحد خود را در فصل پاییز تا ماه بهمن رزرو کنید، علاوه بر استفاده از آب و هوایی بسیار مناسب در جزیره، قیمت هتل به دلیل کمتر بودن تردد مسافرین، مناسب‌تر خواهد بود. اما در ماه‌های دیگر سال به ویژه در ایام نوروز و تابستان به علت وجود جشنواره‌ها و کنسرت‌ها قیمت رزرو هتل علی‌رغم گرمی هوا در تابستان کمی بالا خواهد رفت.
در انتها می‌توان گفت که هتل شایگان کیش با قیمتی متناسب با دیگر هتل‌های پنج ستاره جزیره، از موقعیت تقریبا بهتری نسبت به امکانات تفریحی جزیره برخوردار است و از طرفی با ارائه امکاناتی قابل رقابت با خدمات جهانی اوقاتی خوش و راحت را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
در پایان می توان گفت شما می توانید رزرو بلیط سفر خود را شامل بلیط قطار- هواپیما و اتوبوس به صورت اینترنتی از سایت علی بابا انجام دهید. همچنین امکان رزرو تور نیز در سایت علی بابا وجود دارد.

کد N2185882

وبگردی