آفتاب

هدف اصلی دشمنان ضربه زدن به دین و اعتقادات مردم است

هدف اصلی دشمنان ضربه زدن به دین و اعتقادات مردم است

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر گفت: هدف اصلی دشمنان ضربه زدن به دو مساله مهم عاشورا و غدیر است.

به گزارش ایسنا به نقل از بنیاد بین المللی غدیر، حسین ظریف‌منش در بازدید از بنیاد بین المللی غدیر استان کرمان با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی دیدار کرد.

مدیرعامل بنیاد در این دیدار با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تاکید ایشان مبنی بر تربیت متخصص در موضوع غدیر اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در نخستین دیدار مسئولین این بنیاد با ایشان فرمودند «بروید برای غدیر متخصص تربیت کنید.»

وی گفت: منویات و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در رابطه با غدیر نشان از اهمیت این مسئله دارد و این فرمایشات رهبر معظم انقلاب از سویی و نیاز روز افزون جامعه اسلامی به معرفی و تعمیق این اندیشه ناب و آشنایی جوامع اسلامی با این تفکر نجاتبش وظیفه ما را مضاعف می‌نماید.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر با اشاره به اینکه غدیر زوایای مختلفی دارد بیان کرد: اعلام ولایت امیرالمومنین (ع) به عنوان استمرار نبوت و معرفی حضرت امیرالمومنین (ع) به عنوان بالاترین فضیلت‌ها و یک نماد بی بدیل یکی از زوایای غدیر است.

وی با اشاره به شرایط امروز جامعه و هجمه فکری و فرهنگی دشمنان اسلام تصریح کرد: هدف اصلی دشمنان ضربه زدن به دین و اعتقادات مردم کشور ما به ویژه در دو مسئله مهم عاشورا و غدیر است.

ظریف‌منش با بیان اینکه واقعه غدیرخم حقیقتی عظیم است که باید برای احیاء و توسعه آموزه‌ها و تعالیم آن تلاش کنیم افزود: انقلاب اسلامی ما نیز تداوم راه غدیر و مکتب اهل‌بیت (ع) است.

وی با اشاره به اینکه برنامه فرهنگی و هنری بازسازی واقعه غدیر خم، یک برنامه کاملاً مردمی است که همه کارهای آن به دست جوانان است گفت: بر خود وظیفه می‌دانیم تا با برپایی و برگزاری کارگاه‌های تخصصی غدیرشناسی در سراسر کشور نسبت به انجام این مهم تلاش کنیم.

انتهای پیام

کد N2185694

وبگردی