آفتاب
علوی در تذکر شفاهی؛

استان‌های هرمزگان وفارس تحت تأثیر عوارض آلایندگی پارس جنوبی هستند

استان‌های هرمزگان وفارس تحت تأثیر عوارض آلایندگی پارس جنوبی هستند

نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات روز گذشته خدری گفت: استان های فارس و هرمزگان هم تحت تأثیر عوارض آلایندگی پارس جنوبی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن علوی نماینده مردم لامرد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، با اشاره به اظهارات روز گذشته خدری نماینده مردم بوشهر درباره توزیع عوارض آلایندگی پارس جنوبی، اظهار داشت: متأسفانه شاهد هستیم که برخی از همکاران ما و نمایندگان استان بوشهر نسبت به قانون برنامه ششم توسعه بی توجه هستند و نسبت به توزیع عوارض آلایندگی ناشی از پارس جنوبی انتقاد کرده اند و این انتقاد را از پشت تریبون مجلس هم مطرح کردند.

وی ادامه داد: عوارض آلایندگی پارس جنوبی براساس برنامه ششم توسعه تنها مختص بوشهر نیست و استان های فارس و هرمزگان هم تحت تأثیر آن قرار می گیرند.

نماینده مردم لامرد در مجلس تصریح کرد: در میان مردم استان بوشهر، فارس و هرمزگان روابط فرهنگی و اقتصادی، دیرینه ای وجود دارد اما ارائه چنین گزارش‌های خلاف واقعی از سوی مسئولان استان بوشهر زمینه اختلاف بین مردم این استان‌ها را فراهم می‌کند.

علوی خاطرنشان کرد: استان‌های فارس و هرمزگان هم تحت تأثیر آلاینده‌های پارس جنوبی هستند و باید از عوارض آلایندگی آن نیز بهره‌مند شوند.

کد N2185431

وبگردی