آفتاب

بررسی وضعیت معیشتی هنرمندان در شبکه چهار

بررسی وضعیت معیشتی هنرمندان در شبکه چهار

«از درآمد تا هنر» عنوان برنامه جدید شبکه چهار سیما است که نگاهی اقتصادی به هنر و وضعیت هنرمندان در رشته‌های مختلف هنری دارد.

به گزارش ایلنا، «از درآمد تا هنر» عنوان برنامه جدید شبکه چهار سیما است که نگاهی اقتصادی به هنر و وضعیت هنرمندان در رشته‌های مختلف هنری دارد.

این برنامه قصد دارد در طی ۱۰ قسمت، به سوالاتی همچون اینکه آیا هنر تامین‌کننده معاش هنرمندان و خانواده‌های آنها بوده و مسائلی از این دست پاسخ دهد و در کنار این پرسش‌ها، قرار است مقوله حمایت‌های دولتی و بخش خصوصی، قانون کپی رایت و وضعیت درآمدی هنرمندان و غیره با حضور کارشناسان در برنامه به بحث و بررسی گذاشته شود.

در هر قسمت با حدود ۱۰ کارشناس در رشته‌های مختلف تئاتر، موسیقی، سینما، تجسمی و چاپ و نشر گفتگو می‌شود.

شهرام کرمی مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی، محمود فرهنگ مدیر و کارشناس تئاتر، امیرحسین شفیعی کارگردان و تهیه‌کننده تئاتر، دکتر محمدرضا چراغعلی آهنگساز، حسن توکلی‌نیا تهیه‌کننده سینما، عباس رافعی کارگردان سینما، حسن ریاحی آهنگساز و کارشناس موسیقی، داریوش پیرنیاکان کارشناس موسیقی و ... از جمله چهره‌هایی هستند که در این برنامه با آنها گفتگو شده است.

در این برنامه که پخش آن از شب گذشته ۱۸ خرداد ماه آغاز شده است، هر موضوع در دو قسمت مورد بررسی قرار می‌گیرد و در ادامه شب گذشته، امشب نیز با اهالی تئاتر در خصوص وضعیت هنرمندان تئاتری گفتگو می‌شود. شهرام کرمی، اتابک نادری، امیرحسین شفیعی، ابراهیم گله‌دار زاده، محمودفرهنگ، سهراب سمیعی، حسین فرخی و محمد عمروآبادی کارشناسان قسمت دوم برنامه «از درآمد تا هنر» هستند.

«از درآمد تا هنر» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صادقی و کارگردانی حمیدرضا صفار محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

کد N2185095

وبگردی