آفتاب

کاهش فاصله نرخ انواع سکه تمام به ۱۰ هزار تومان

کاهش فاصله نرخ انواع سکه تمام به ۱۰ هزار تومان

کشتی آرای اظهار داشت: در حال حاضر نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح قدیم ۴ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان و سکه تمام به طرح جدید ۴ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان است

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازار طلا و سکه گفت: با وجود افزایش ۳۶ دلاری اونس جهانی و رسیدن به ۱۳۴۰ دلار، قیمت انواع ارز و طلا در بازار داخلی روند کاهشی دارد و دلیل آن نیز جبران این افزایش با کاهش نرخ ارز در روزهای اخیر است.

وی ادامه داد: البته صبح دیروز به دلیل خبر منتشر شده مبنی بر تحریم بخش پتروشیمی کشور نرخ‌ها اندکی صعودی شد اما به مرور و با گذشت زمان نرخ‌ها دوباره در مدار کاهشی قرار گرفتند. از همین روی در حال حاضر خرید و فروشی در بازار وجود ندارد و حباب سکه نیز به ۴۵۰ هزار تومان رسیده است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف در مورد آخرین نرخ انواع سکه گفت: در حال حاضر نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح قدیم ۴ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان، سکه تمام به طرح جدید ۴ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۶۰ هزار تومان و سکه‌های گرمی نیز یک میلیون و ۱۰ هزار تومان است. همچنین قیمت هر مثقال طلا یک میلیون و ۷۷۷ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۱۰ هزار تومان است.

 

 

 

کد N2184833

وبگردی