آفتاب
دردسرهای یک استعفا؛

اختلاف نظر در هیات مدیره پرسپولیس علنی می‌شود؟

اختلاف نظر در هیات مدیره پرسپولیس علنی می‌شود؟

اعضای هیات مدیره پرسپولیس نسبت به عملکرد این روزهای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گلایه دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ با بحران جدی جدایی زودتر از موعد سرمربی موفق خود روبرو شده است.

تیمی که برای سومین بار متوالی موفق شد تحت هدایت پروفسور کروات به قهرمانی در لیگ برتر رسیده و جام حذفی را نیز بالای سر ببرد تا کارنامه‌ای درخشان در فوتبال ایران داشته باشد.

برانکو برای بازگشت به ایران شرط گذاشته است که باید مطالباتش پرداخت شود تا به ادامه همکاری با پرسپولیس ادامه دهد. مطالبه‌ای که مدیران پرسپولیس را با توجه به فشار هواداران در سخت‌ترین شرایط قرار داده است تا هیأت مدیره پرسپولیس برای پرداخت آن جلسه‌ای فوری را صبح امروز تشکیل دهد.

هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در حالی امروز برای پرداخت نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان به کادر فنی سرخپوشان دور یکدیگر جمع می‌شوند که آنها ایرج عرب را مسئول توافق با برانکو برای ماندن و حتی تمدید قرارداد وی کرده بودند. اتفاقی که تاکنون رخ نداده است تا آنها از عملکرد عرب چندان راضی نباشند.

درآمدزایی باشگاه پرسپولیس در فصل گذشته نیز اصلاً باب میل هیأت مدیره جدید نیست. گردش مالی پر دردسر سرخ‌ها در گرفتن پول از اسپانسر باعث شده تا اختلافات در این بخش نیز مشهود شود.

جعفر کاشانی، مهدی محمد نبی، علی رغبتی و مهرداد هاشمی در حالی امروز به دفتر ایرج عرب مدیرعامل باشگاه می‌روند که در جریان استعفای وی نبودند. آنها که انتظار نداشتند عرب بدون هماهنگی با هیأت مدیره، چنین روشی را برای تحت فشار قراردادن وزارت ورزش برای تأمین منابع مالی در نظر بگیرد قصد دارند این موضوع را در نشست خود بررسی کنند.

اختلافات اعضا با خط مشی مدیرعامل پرسپولیس در حالی علنی می‌شود که برانکو تنها ۹ روز دیگر به باشگاه فرصت داده تا طلب کادرفنی اش تمام و کمال پرداخت شود. طلبی که نزدیک به یک میلیون یورو خواهد بود.

کد N2184449

وبگردی