آفتاب

پیام تسلیت مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات به مناسبت ۱۴ خرداد

پیام تسلیت مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات به مناسبت ۱۴ خرداد

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران در پیامی سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و یاد شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی داشت.

در پیام افروز بهرامی آمده است :هر سال نیمه خرداد ماه برای ملت بزرگ ایران اسلامی یادآور بزرگ مردی است که کشور را با اندیشه ناب محمدی خود از فرو رفتن در اندیشه های مادی نجات داد و مستضعفین جهان را برای به دست گرفتن منافع واستقلال خود و مبارزه و مقاومت در برابر مستکبران ونظام سلطه امیدار ساخت وهمین تفکر نقطه عطفی در شکل گیری و پیروز انقلاب اسلامی ایران شد.
حضرت امام خمینی (ره) با رهبری حکیمانه و عالمانه خود بزرگترین حماسه مردمی را با خلق حکومت دینی برخاسته از اراده مردم پایه گذاری کرد و این مسئله الگویی برای همه آزادی خواهان و ظلم ستیزان برای مبارزه با استکبار ونظام سلطه در جهان محسوب و به عنوان نقطه امید مظلومان و ستمدیدگان قلمداد می شود.
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را می توان به عنوان بزرگترین رخداد سیاسی و تاریخی قلمداد کرد که با درایت، هوشمندی حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذاشته شد و امروزه روزنه امید و افقی روشن برای آزادیخواهان جهان است.
در آستانه سی‌اُمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت سالروز آغاز رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و پنجاه و ششمین سالروز قیام مردمی ۱۵ خرداد ، یاد و خاطره آن امام فقید سفر کرده و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشته و امیدوارم با تأسی به راه امام و شهدای گران‌قدر و حول محور وحدت و همدلی، بیش‌ازپیش در مسیر حفظ و صیانت از نعمت ارزشمند انقلاب اسلامی و اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی و تحت زعامت رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تلاش کنیم.

روابط عمومی صندوق ضمانت صادرات ایران
کد N2183842

وبگردی