آفتاب
حجت الاسلام محمد حسنی:

جبهه مقاومت معادلات مستکبرین جهانی را به موزه تاریخ می سپارد

جبهه مقاومت معادلات مستکبرین جهانی را به موزه تاریخ می سپارد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: در چند سال آینده خواهیم دید که جبهه مقاومت معادلات مستکبرین جهانی و منطقه‌ای را به موزه تاریخ سپرده و معادلات جدیدی را به صحنه خواهد آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه ۱۵ خرداد سال ۴۲ نقطه عطف انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی از سال ۴۲ آغاز و فراگیر شد و همه سلایق را با خود همراه کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سال ۵۷ به کمال رسید، ادامه داد: ۱۵ خرداد ۴۲ آغاز تحولی دینی در میهن اسلامی بود.

حجت الاسلام محمد حسنی با بیان اینکه هر قدرتی که بر خلاف فطرت صحیح انسانی باشد قطعاً فرو می‌ریزد، افزود: مبانی حکومت شوروی سابق برخلاف فطرت انسانی بود و از هم فروپاشید و این شامل حکومت غرب نیز می‌باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه اکثریت برنامه‌های لیبرالیسم غرب مخالف فطرت صحیح انسان‌ها است، تصریح کرد: غربی‌ها همان راه اشتباه شوروی سابق را می‌روند و فرو خواهند پاشید.

حجت الاسلام محمد حسنی با اشاره به پیش بینی امام راحل درباره سقوط نظام داس و چکش گفت: این نتیجه تقوای امام راحل بود که خداوند متعال توفیق تشخیص حق از باطل و پیش بینی امور را به بندگان صالح و با تقوا می‌دهد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه امام راحل مجسمه تقوا و تندیس عشق به خدا بود، خاطر نشان کرد: خداوند متعال این دید را به ایشان داده بود که می‌توانست حوادث را به راحتی پیش بینی کند.

حجت الاسلام محمد حسنی با بیان اینکه مقاومت میوه شجره طیبه و فرزند انقلاب است، افزود: انقلاب خواستگاه پیدایش جبهه مقاومت است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه جبهه مقاومت تنها منحصر به مسلمانان نیست، اضافه کرد: بیداری اسلامی و بصیرت در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در ملت‌های مسلمان منطقه و آزادی خواهان جهان به وجود آمده است.

حجت الاسلام محمد حسنی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب بیداری مسلمانان و انسان‌های آزادیخواه شد، ادامه داد: جبهه مقاومت از مظلومان طرفداری می‌کند و جایگاه بسیار بالایی در بین آزادی خواهان جهان دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه انسان بیدار هیچ گاه زیر بار ظلم نمی‌رود، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی با بالا آوردن سطح بصیرت و آگاهی ملت‌ها نسبت به حقوق اولیه خودشان در برابر استکبار، منجر به شکل گیری مقاومت اسلامی انسانی شده و این تازه اول کار است و تا تحقق کامل آرمان‌های اسلامی - انسانی ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام محمد حسنی در پایان گفت: در چند سال آینده خواهیم دید که جبهه مقاومت معادلات مستکبرین جهانی و منطقه‌ای را به موزه تاریخ سپرده و معادلات جدیدی را به صحنه خواهد آورد که در آن حقوق مستضعفان مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت و اکنون نشانه‌های غلبه مستضعفین و مظلومین عالم بر مستکبرین و ظالمین را بیش از پیش می‌بینیم.

کد N2183561

وبگردی