آفتاب
سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه:

ایران به آنچه لیاقش را داشت رسید/ انتظار این شکست را نداشتم

ایران به آنچه لیاقش را داشت رسید/ انتظار این شکست را نداشتم

سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه گفت: به تیم ملی فوتبال ایران به خاطر این پیروزی تبریک می گویم چرا که آنها لیاقت این برد را داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، فجر ابراهیم در نشست خبری پس از باخت پنج بر صفر تیم ملی فوتبال سوریه مقابل ایران در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: به تیم ملی فوتبال ایران تبریک می گویم. ایران لیاقت و استحقاق این برد را داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه درباره عملکرد ضعیف این تیم نسبت به گذشته در مصاف با ایران اظهار داشت: مهم ترین مطلب این است که حق کاملاً با شماست. از دقیقه ۳۰ فهمیدم خط دفاعی ایراد دارد. خودم هم توقع نداشتم مدافعان اینقدر ضعیف باشند. این روش برای خودم هم غیر قابل تصور بود.

وی افزود: تا قبل ازدقیقه ۳۰ سه موقعیت داشتیم اما تیم ملی ایران دو فرصت گلزنی داشت. با این حال پس از آن، شرایط خوبی نداشتیم و باختیم.

ابراهیم درباره تعویض های تیمش اذعان داشت: متاسفانه بازیکنانی که وارد زمین شدند نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و بازی را کامل به ایران واگذار کردیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار سوری مبنی بر اینکه با وجود شش غایب چرا باید پنج گل از تیم ملی ایران بخورید پاسخ داد و گفت: غایبان تیم ملی در نتیجه تاثیرگذار بودند. با این حال بازیکنانم تاثیر گذاری خوبی نداشتند. آنها مثل تمرینات خود هم در بازی حاضر نشدند.

کد N2183477

وبگردی