آفتاب

انصاری فرد: بدشانسم که پاس گل دادم اما گل نزدم

انصاری فرد: بدشانسم که پاس گل دادم اما  گل نزدم

بازیکن تیم ملی کشورمان گفت: : امروز کمی بدشانس بودم و اگر اینطور نبود، می توانستم گل هم بزنم. خدا را شکر که پاس گل دادم. به مهدی طارمی تبریک می گویم که هت تریک کرد و اللهیار صیادمنش که در اولین بازی، اولین گلش را زد.

به گزار ش ایلنا، انصاری فرد بازیکن تیم ملی ایران پس از  پیروزی سه بر صفر برابر  سوریه گفت: تفکرات عوض شده و تیم ملی الان خیلی تهاجمی تر بازی می کند. همه دارند تلاش می کنند که بهترین عملکرد را داشته باشند، علی رغم اینکه آخر فصل است و همه از استراحت آمده اند. طبیعتا کمی سخت بود ولی خدا را شکر نتیجه خیلی خوبی بود. مبارک مردم ایران باشد.

 

وی ادامه داد: زمان کوتاهی توانستیم تمرین کنیم و تفکرات آقای ویلموتس وارد تیم ملی شده ولی ایشان می خواهد که تیم ملی کاملا تهاجمی بازی کند.

 

مهاجم تیم ملی در مورد آینده کاری خود و باشگاهش افزود: من یک سال دیگر با باشگاهم قرارداد دارم. سال قبل به خاطر مجوز کار 3 ماه را از دست دادم و بعد نزدیک به 2 ماه به خاطر جام ملتهای آسیا بازی نکردم. امیدوارم این فصل شرایط خیلی بهتر شود و طبیعتا خواهد شد چون از اول فصل در خدمت تیمم هستم و می توانم دوباره بهترین شرایط را رقم بزنم.

 

انصاری فرد درباره پاس گلش گفت: مهدی آن توپ را خیلی خوب گل کرد.

او در مورد تمرکزش روی گل سازی نسبت به گلزنی افزود: امروز کمی بدشانس بودم و اگر اینطور نبود، می توانستم گل هم بزنم. خدا را شکر که پاس گل دادم. به مهدی طارمی تبریک می گویم که هت تریک کرد و اللهیار صیادمنش که در اولین بازی، اولین گلش را زد. به جهانبخش و همچنین کل تیم نیز تبریک می گویم. همه زحمت کشیدند و انشاالله بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

 

کد N2183462

وبگردی