آفتاب
کریم انصاری فر:

ویلموتس به زمان نیاز دارد/ کار تیم ملی در آینده سخت تر می شود

ویلموتس به زمان نیاز دارد/ کار تیم ملی در آینده سخت تر می شود

مهاجم تیم ملی ایران گفت: سرمربی جدید ایران به زمان نیاز دارد تا بتواند کاملاً با فوتبال ما آشنا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم انصاری فرد پس از پیروزی ۵ بر صفر تیم ملی ایران برابر سوریه گفت: با اینکه فقط چند روز در اردو بودیم اما تیم از هماهنگی خوبی برخوردار بود. آن هم به این دلیل بود که ما چند ماه پیش مدتها کنار هم بودیم و در جام ملت های آسیا حضور داشتیم ا ما الان شرایط فرق کرده و تفکرات جدیدی بر تیم ملی حاکم شده است و امیدوارم همه ما با این تفکرات تطبیق پیدا کنیم و یک تیم ملی موفق را در آینده داشته باشیم.

مهاجم تیم ملی در واکنش به این گفته که سوریه حریف چندان سرسختی نبود، تصریح کرد: حرف شما را قبو ل دارم و مطمئن باشید در آینده تیم ملی بازی های تدارکاتی سخت تری را برگزار می کند و این می تواند بر هماهنگی و قدرت تیم ملی بیفزاید.

انصاری فر در مورد ویلموتس اظهار داشت: او تازه به ایران آمده و نباید انتظار زیادی از او داشته باشیم. سرمربی ما هنوز شناخت کاملی از فوتبال ما پیدا نکرده اما آنقدر حرفه ای هست که خیلی زود خودش را با فوتبال ایران هماهنگ کرده و می تواند تیم ملی را به جام جهانی برساند.

وی در پاسخ به این سوال که در تیم ناتینگهام فارست علیه شما نژاد پرستی شده است، گفت: من این صحبت را برای اولین بار است که می شنوم. اصلاً چنین چیزی نبوده و فکر می کنم که این موضوع شایعه ای بیش نیست.

مهاجم تیم ملی ایران در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی نیاز به حمایت مردم و مسئولان دارد و اگر می خواهیم به جام جهانی صعود کرده و دوباره اقتدار فوتبال ایران را نشان دهیم، باید امکانات کامل در اختیار ویلموتس قرار گیرد تا او بتواند با آرامش کامل، تیم را به جام جهانی هدایت کند.

کد N2183443

وبگردی