آفتاب
فرصت دو هفته ای برای سرخ ها؛

آخرین وضعیت برانکو از زبان مدیرعامل پرسپولیس

آخرین وضعیت برانکو از زبان مدیرعامل پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه تمام تلاششان را خواهند کرد که زمینه ماندن برانکو ایوانکوویچ را در این تیم فراهم کنند گفت: باید در دو هفته آینده مطالبات وی را پرداخت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج عرب در مورد آخرین وضعیت برانکو ایوانکوویچ و همکاری وی با این باشگاه گفت: قبل از اینکه برانکو به کرواسی برود نشستی با ایشان داشتیم و در مورد مسائل مختلف صحبت کردیم.

وی ادامه داد: در مورد نقل و انتقالات تیم برای فصل آینده هم صحبت کردیم و آقای برانکو فهرست مد نظرش برای فصل آینده به ما ارائه داد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد مطالبات برانکو نیز گفت: در جلسه ای که داشتیم ایشان رقم طلبش را پذیرفت و به توافق رسیدیم تا ظرف دو هفته آینده مطالبات ایشان را پرداخت کنیم.

ایرج عرب ادامه داد: بعد از رفتن ایشان نامه ای از وکیل برانکو به باشگاه رسید که باید در دو هفته مطالبات وی را پرداخت کنیم. ما هم تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا این اتفاق بیفتد.

وی در مورد خبری که عنوان شده را ود برانکو با الاهلی به توافق رسیده است گفت: زمانی که وکیل ایشان به باشگاه پرسپولیس دو هفته فرصت داده است تا مطالبات را پرداخت کند نمی شود که قبل از پایان مهلت بروند و با تیم الاهلی قرارداد ببندند. اینها شایعه است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه می دانند که مشکلات مالی در کشور وجود دارد و درآمد ما ثابت است اما باید تلاش کنیم که مطالبات برانکو را در زمان مشخص شده پرداخت کنیم.

ایرج عرب با اشاره به افزایش قیمت ارز خاطرنشان کرد: ما قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی را با ارز ۴ هزار تومانی بسته ایم اما الان ارز ۱۵ هزار تومان است و باید مطالبات را با درآمد ثابتی که داشتیم پرداخت کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد استعفایی که به وزارت ورزش داده هاست گفت: با وزیر ورزش جلسه داشتم که ایشان اعلام کردند با قدرت به کارتان ادامه بدهید که ما هم این کار را خواهیم کرد.

کد N2183430

وبگردی