آفتاب

دستگیری سارق خودرو با شلیک چندین تیر

دستگیری سارق خودرو با شلیک چندین تیر

رئیس کلانتری مرزداران از دستگیری سارق خودرو در بزرگراه آیت‌الله سعیدی طی تعقیب و گریز پلیسی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی آقاطیبی درباره دستگیری این سارق خودرو اظهار کرد: ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح روز گذشته، چهارشنبه ۱۵خرداد ماموران کلانتری در حال گشت زنی در خیابان پاس‌فرهنگیان مرزداران بودند که به راننده خودروی پراید سفیدرنگی مشکوک شدند.

وی ادامه داد: با استعلام از سامانه پلیسی، سرقتی بودن خودروی پراید مشخص شد. بنابراین پلیس به راننده این خودرو دستور ایست داد، اما راننده پراید بدون توجه به دستور پلیس با وارد شدن به بزرگراه یادگار از محل متواری شد.

رئیس کلانتری مرزداران با بیان اینکه ماموران به سرعت متهم را تعقیب کردند، گفت: عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد تا اینکه راننده پراید بدون توجه به دستور پلیس به سمت میدان آزادی رفت و بعد از آن با ورود به بزرگراه سعیدی به خط ویژه اتوبوس های بی. آر. تی وارد شد.

آقاطیبی افزود: طی این تعقیب و گریز با رعایت قانون به کارگیری سلاح، چندین تیر شلیک شد که از این تعداد، چندین تیر به لاستیک‌های خودرو برخورد کرد با این‌حال راننده همچنان در حال فرار بود تا اینکه در قسمت ویژه اتوبوس‌های بی. آر. تی، خودرو متهم با خودرو پلیس تصادف کرد. این متهم پس از تصادف نیز از خودرو پیاده شده و قصد داشت از محل متواری شود که با اقدام به موقع ماموران، دستگیر و به کلانتری منتقل شد که با انتقال این فرد ۵۴ساله به کلانتری مشخص شد وی سه ماه پیش از زندان آزاد شده است.

بر اساس گزارش پلیس و به گفته وی، در بازرسی از وی و خودرو، مقادیر زیادی کارت‌های شناسایی و سایر مدارک سرقتی از شهروندان کشف شد. یک دستگاه ضبط به همراه دو باند نیز از این خودرو کشف شد که شاکی پرونده با حضور در کلانتری طی تشکیل پرونده‌ای ادعا کرد متهم ساعاتی پیش از دستگیری‌اش این سرقت را انجام داده است.

انتهای پیام

کد N2183319

وبگردی