آفتاب
بررسی اتفاقات فینال جام حذفی؛

تشکیل جلسه شورای تامین اهواز با حضور معاون وزیر ورزش

تشکیل جلسه شورای تامین اهواز با حضور معاون وزیر ورزش

شورای تامین اهواز به منظور بررسی اتفاقات فینال جام حذفی با حضور نمایندگان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی به همراه تورگ معاون دادستان کل کشور و رئیس کمیته اخلاق صبح امروز دوشنبه وارد اهواز شدند.

بنا بر اعلام معاون قهرمانی وزارت ورزش اولین جلسه بررسی در محل استانداری با حضور نمایندگان شورای تأمین، دادستانی، فدراسیون فوتبال و نیروی انتظامی تشکیل شده است و به سرعت بررسی علل و عوامل حوادث فینال جام حذفی آغاز شده است.

قرار است این کارگروه با معرفی مسببان حواشی این بازی، برخورد قانونی و ورزشی لازم را با آنها توسط فدراسیون فوتبال داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، فینال جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور در حالی بامداد امروز با برتری یک بر صفر پرسپولیس برابر داماش و قهرمانی این تیم به پایان رسید که با حواشی زیادی همراه بود.

قرار بود این دیدار از ساعت ۲۱ در ورزشگاه اختصاصی باشگاه فولاد اهواز آغاز شود اما حضور پرتعداد تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه به گونه‌ای که جایی برای تماشاگران تیم حریف باقی نمانده بود، حواشی زیادی را موجب شد. به خاطر این موضوع تیم داماش ابتدا از حضور در زمین مسابقه امتناع کرد و در نهایت هم بازی با ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه تاخیر آغاز شد.

همچنین فتاحی رئیس سازمان لیگ از مسئولیت خود کنار گذاشته شد.

کد N2182034

وبگردی