آفتاب

آدم کشی به دستور صدای ذهنی

آدم کشی به دستور صدای ذهنی

پسر جوانی که پس از مصرف شیشه اقدام به حمله به دو نفر از دوستانش و کشتن یکی از آنان کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، حوالی ساعت ۱:۳۰ بامداد دهم خردادماه از طریق تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره نزاع منجر به جنایت قتل و مصدومیت شدید در محدوده پارک کودک خلیج به کلانتری ۱۷۹ اعلام شد که با حضور مأموران کلانتری در محل و تأیید خبر اولیه، مشخص شد جسد متعلق به یک جوان ۲۵ ساله است و فرد دیگری هم که از ناحیه سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.


بلافاصله موضوع به اداره دهم پلیس آگاهی و قاضی کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی اعلام شد که با اعلام این خبر تحقیقات آغاز و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شده و در تحقیق از شاهدان حادثه مشخص شد سه پسر جوان حدوداً ۲۵ ساله در پارک کودک در حال استعمال مواد مخدر بودند که ناگهان یکی از آنان با چاقو به دو نفر دیگر حمله ور شده و هردو را مجروح کرده و از محل متواری شده که یکی از آنان به خاطر شدت جراحات جان خود را از دست داده است.


پس از تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی، کارآگاهان هویت قاتل فراری به نام سیامک را شناسایی کردند سرانجام حدود ۱۲ ساعت بعد، یعنی حوالی ساعت ۱۳ همان روز جنایت ‬ دستگیر و به اداره دهم منتقل شد. این فرد در تحقیقات خود به مأموران گفت: به همراه دو نفر از دوستانم در حال مصرف مواد بودیم که ناگهان حس کردم صدایی در ذهنم به من دستور می‌دهد دوستانت را بکش. من هم با چاقویی که به همراه داشتم به سمت دوستانم حمله ور شدم و با زدن یک ضربه به زیر قلب آنان یکی را کشتم و دیگری نیز به شدت مجروح شد که با دیدن این صحنه متواری شدم.


مرکز اطلاع رسانی پلیس اگاهی پایتخت با تأیید این خبر اعلام کرد: با توجه به اعتراف صریح متهم به قتل و ضرب و جرح عمدی، وی با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضائی برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی است.

انتهای پیام

کد N2181575

وبگردی