آفتاب

تربیت جوانان در بستر صحیح اجتماع

تربیت جوانان در بستر صحیح اجتماع

وزیر کشور گفت: ما معتقدیم که تربیت صحیح جوانان و فعال کردن آنان می‌بایست در بستر حوزه‌های اجتماعی شکل بگیرد.

به گزارش آفتاب، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه یکصد و هجدهمین جلسه شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دستورکار این جلسه گام دوم انقلاب قرار داشت و جلسات شورای اجتماعی با محوریت آسیب‌های اجتماعی و مصونیت‌ها در حوزه جوانان برگزار شد که در این جلسه تقسیم کاری میان دستگاه‌های ذیربط صورت گرفت و مصوب شد که دستگاه‌های متولی قوانین گام دوم انقلاب را به عنوان سند بالادستی قرار دهند و براساس آن فعالیت کنند.

وی افزود: مقرر شد جریان‌های اجتماعی از جمله هیأت‌ها، مساجد و سازمان‌های مردمی فعال‌تر شود و قرار شد طرحی نیز در حوزه‌های مختلف اقتصادی اجتماعی و فرهنگی ایجاد شود.

رحمانی فضلی ادامه داد: امیدواریم دستگاه‌های متولی در راستای رفع موانع عمل کند، چرا که دستگاه‌های اجرایی در حوزه ایجابی و سلبی مسئولیت‌هایی دارند که امیدواریم عملی شود.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که تربیت صحیح جوانان و فعال کردن آنان می‌بایست در بستر حوزه اجتماعی شکل بگیرد و نقش مردم مهمتر از دستگاه‌های اجرایی در این خصوص است.

وی گفت:‌ همه این موارد امروز مورد بحث قرار گرفت و به صورت تخصصی و کارآمدتر پیگیری شد و امیدواریم به زودی چند طرح در این باره به شورای اجتماعی ارائه شود.

منبع، فارس
کد N2181438

وبگردی