آفتاب
وزیر کشور در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

بیانیه گام دوم سند بالادستی دستگاه های اجرایی برای شکوفایی جوانان

بیانیه گام دوم سند بالادستی دستگاه های اجرایی برای شکوفایی جوانان

وزیر کشور گفت: بیانیه گام دوم انقلاب باید به عنوان یک سند بالادستی برای تمامی دستگاه های اجرایی محسوب شود تا بر اساس آن بتوانیم مشکلات جوانان را رفع کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز در حاشیه یکصد و هجدهمین نشست شورای اجتماعی کشور که در وزارت کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: شورای اجتماعی این جلسه را برای در دستور کار قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل داد و دستگاه ها نیز گزارشات خود را در این زمینه ارائه کردند. محوریت جلسات شورای اجتماعی در خصوص جوانان، بررسی آسیب های اجتماعی و مصونیت ها بوده است و در این جلسه نیز یک تقسیم کار میان دستگاه ها صورت گرفت و مصوب شد دستگاه های متولی بیانیه گام دوم انقلاب را به عنوان یک سند بالادستی برای خود قرار دهند.

رحمانی فضلی افزود: در بخش دیگری نیز نحوه فعال کردن جریان های اجتماعی از جمله مساجد، هیئت ها، سازمان های مردم نهاد، دانشگاه ها و ... برای شکوفایی جوانان مطرح شد.

وزیر کشور تصریح کرد: در این زمینه نیز طرح هایی از سوی دستگاه های مختلف ارائه شد و امیدواریم که دستگاه های دولتی به عنوان رفع کننده موانع عمل کنند، چرا که دستگاه های اجرایی در حوزه ایجابی و سلبی وظایفی دارند که این موضوع امروز بحث شد و قرار شد تا چندین طرح در زمینه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... برای بهبود وضعیت جوانان در ابعاد مختلف مطرح و عملی شود.

کد N2181320

وبگردی