آفتاب

دلار ۵۰۰ تومان ارزان شد

دلار ۵۰۰ تومان ارزان شد

بانک‌ها و صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت ارز را نسبت به روز گذشته به میزان قابل توجهی کاهش دادند؛ به طوریکه قیمت دلار و یورو در صرافی‌های بانک مرکزی ۵۰۰ تومان کاهش داشته است.

به گزارش ایسنا، بانک‌ها امروز (۸ خرداد) قیمت ارز را نسبت به روز گذشته کاهش دادند و هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۱۳ تومان می‌خرند، این در حالی است که قیمت خرید دلار در بانک‌ها در روز گذشته ۱۳ هزار و ۴۳۲ تومان اعلام شده بود.

همچنین قیمت خرید یورو نیز نسبت به روز گذشته با کاهش همراه شد و بار دیگر به زیر ۱۵ هزار تومان سقوط کرد؛ به طوریکه شعب ارزی بانک‌ها امروز هر یورو را ۱۴ هزار و ۵۳۲ تومان می‌خرند.

هر پوند انگلیس نیز امروز در شعب ارزی بانک‌ها به قیمت ۱۶ هزار و ۴۸۰ تومان خریداری می‌شود.

قیمت ارز مسافرتی

قیمت ارز مسافرتی نیز در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۵ هزار و ۲۶۲ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان می‌رسد.

قیمت ارز در صرافی‌های بانکی

صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز، قیمت دلار را بازهم کاهش دادند؛ به طوریکه قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها با کاهش ۵۰۰ تومانی به ۱۳ هزار و ۱۵۰ تومان و قیمت فروش آن به ۱۳ هزار و ۲۵۰ تومان رسیده است.

این صرافی‌ها همچنین، امروز هر یورو را به قیمت ۱۵ هزار و ۵۰ تومان می‌خرند و ۱۵ هزار و ۱۵۰ تومان می‌فروشند که این نرخ‌ها نیز نسبت به روز گذشته ۵۰۰ تومان کاهش یافته است.

انتهای پیام

کد N2179476

وبگردی