آفتاب
اسبقیان مطرح کرد:

طرح شکایت باشگاه‎های فوتبال علیه سایت‌های مجهول در فضای مجازی

طرح شکایت باشگاه‎های فوتبال علیه سایت‌های مجهول در فضای مجازی

مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌های های ورزشی گفت: باشگاه‌های فوتبال علیه سایت‌ها و سازمان‌های مجهول در فضای مجازی طرح شکایت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، سید محمد شروین اسبقیان گفت: راه اندازی سایت و کانال رسمی هواداری توسط باشگاه‌ها از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال یک الزام است.

وی ادامه داد: وظیفه اصلی کانال‌های رسمی هواداری باشگاه‌های فوتبال ارائه اخبار و اطلاعات مربوط به باشگاه‌های متبوع است. ضمن اینکه باشگاه‌ها موظف شدند علیه سایت و کانال‌های مجهول که به طرق مختلف از نام، آرم، علامت و هویت معنوی باشگاه سوء استفاده می‌کنند در مراجع قضایی طرح شکایت کنند.

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها ورزشی گفت: کانون هواداران منحل شده‌اند و معاونت فرهنگی باشگاه‌ها ساختار جدیدی برای تشکیل حوزه هواداری ایجاد می‌کنند. این بخش بعد از استعلام از مراجع ذی صلاح و پلیس امنیت استان مربوطه رسماً می‌تواند فعالیت کند.

اسبقیان ضمن تاکید بر رعایت اخلاقیات در ورزش گفت: بسیاری از جوانان، ورزشکاران را الگوی مناسب خود می‌دانند و همین موضوع فرصتی را برای الگو سازی و ترویج مفاهیم جوانمردی و پهلوانی در جامعه و جوانان فراهم می‌کند.

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها درباره مصاحبه‌های تحریک آمیز بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها هم گفت: با صدا و سیما هماهنگ شده که به هیچ عنوان این موارد پخش نگردد و از طرفی باشگاه‌ها موظف شدند مربیان، اعضای کادر فنی و بازیکنان را نسبت به جلوگیری از مصاحبه‌های غیر فنی، تحریک آمیز و تنش زا توجیه کنند.

کد N2178424

وبگردی