آفتاب

بهداد سلیمی: استیضاح سلطانی‌فر کار درستی نخواهد بود

بهداد سلیمی: استیضاح سلطانی‌فر کار درستی نخواهد بود

​دارنده مدال طلای المپیک گفت: ورزش کشورمان در حال حاضر در امینت و آرامش به سر می‌برد که ماحصل تلاش وزارت ورزش و جوانان است.

به گزارش ایلنا، بهداد سلیمی، قهرمان سابق وزنه‌برداری، با اشاره به عملکرد خوب وزنه‌برداران در سالی که گذشت  گفت: خوشخبتانه سال سپری شده سال خوبی برای جامعه ورزش و به‌ویژه وزنه برداران بود. مدال‌های خوش رنگی که در مسابقات بین المللی کسب شد، باعث دلگرمی مردم و جامعه ورزش برای حضوری پر رنگ در المپیک 2020 توکیو شد.

وی ادامه داد: قطعا وزنه برداری یکی از رشته‌هایی است که انتظارات از آن برای کسب سهمیه و همچنین کسب مدال در میادین بالاست. در حال حاضر شرایط اقتصادی کشور روی شرایط ورزش کشورمان نیز تاثیر گذاشته است اما همچنان امیدوارم با وجود همه این مشکلات و همچنین کم شدن سهمیه وزنه برداری ایران نه تنها بتوانیم کسب سهمیه کنیم بلکه بتوانیم مدال‌های خوش رنگ ادوار گذشته را تکرار کنیم.

دارنده مدال المپیک در پایان درمورد ارزیابی خود از عملکرد دکتر سلطانی‌فر در چند سال اخیر نیز گفت: آقای سلطانی‌فر چه در زمان ریاست بر وزارت ورزش و جوانان و چه در سمت‌های پیشین خود کارنامه درخشانی داشته و دارند. ورزش ایران در حال حاضر در امینت و آرامش به سر می‌برد که ماحصل تلاش وزارت ورزش و جوانان است. با این که سیاسی نیستم و چندان هم از سیاست سر در نمی‌آورم ولی احساس می‌کنم در شرایط کنونی که ما المپیک 2020 را در پیش داریم ایجاد چنین حواشی و بحث استیضاح وزیر اصلا کار درستی نیست و بیشتر شبیه به یک بازی سیاسی است.

کد N2176923

وبگردی