آفتاب

مسابقات فوتسال جام رمضان ارتش برگزار شد

مسابقات فوتسال جام رمضان ارتش برگزار شد

تهران- ایرنا- مسابقات فوتسال جام رمضان ارتش برگزار شد و تیم پدافند با پیروزی برابر تیم نیروی زمینی، عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را بدست آورد.

مسابقات فوتسال جام رمضان ارتش با شرکت 6 تیم از نیروهای تابعه آجا از 21 اردیبهشت ماه تا یکم خرداد ماه برگزار شد که در نهایت تیم فوتسال پدافند توانست در بازی فینال، تیم فوتسال نیروی زمینی را با نتیجه 7بر0 شکست دهد و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را بدست آورد.
این مسابقات به میزبانی مدیریت تربیت بدنی ستاد آجا برگزار شد و تیم های شرکت کننده از یگان های تابعه آجا در این رقابت ها شرکت داشتند.
در این مسابقات تیم های فوتسال پدافند، نیروی زمینی و ساحفاجا به ترتیب عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.
همچنین بازی رده بندی این دوره از رقابت ها بین 2 تیم ساحفاجا و نیروی هوایی ارتش برگزار شد که پس از کسب نتیجه تساوی در وقت های قانونی بازی، نتیجه تیم سوم با ضربات پنالتی مشخص شد. در نهایت تیم ساحفاجا توانست در ضربات پنالتی تیم عقاب نهاجا را شکست دهد.
مراسم اختتامیه این مسابقات در یکم خرداد ماه با حضور امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حسن روشن پیشکسوت و ملی پوش اسبق تیم ملی، حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران، مجید نامجومطلق بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه استقلال تهران و جمعی از فرماندهان ارتش و کثیری از ورزشکاران نامدار کشور برگزار شد که به تیم های برتر جوایز، کاپ و احکام قهرمانی اهداء کردند.
ورزشی**9128**9121
کد N2176321

وبگردی