آفتاب

گزارش عملکرد آمریکا در حوزه حقوق بشر در مجلس بررسی می شود

گزارش عملکرد آمریکا در حوزه حقوق بشر در مجلس بررسی می شود

تهران- ایرنا- نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آینده خود گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد عملکرد ایالات متحده آمریکا در حوزه حقوق بشر در سال 97 را بررسی می کنند.

مجلس شورای اسلامی هفته آینده روزهای شنبه و یکشنبه جلسه علنی دارد، قرار است گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد عدم اجرای قانون حمایت از عامران به معروف و ناهیان از منکر در جلسات هفته آینده مجلس قرائت شود.
نمایندگان مجلس طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو، لایحه حفاظت از خاک اعاده شده از شورای نگهبان و طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان را در جلسات هفته آینده بررسی کنند.
بررسی طرح اصلاح مواد 1 و 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی، طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی و لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان در دستور کار جلسات هفته آینده مجلس قرار دارد.
نمایندگان مجلس قرار است لایحه حمایت از محیط بابان و جنگل بانان، لایحه کمک به ساماندهی پسماندهای عادی با اولویت استان های ساحلی و کلانشهرها با مشارکت غیردولتی و طرح اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی را نیز هفته آینده بررسی کنند.
سیام*3061**9121
کد N2176307

وبگردی