آفتاب

قاسمی‌نژاد: می‌توانستیم قهرمانی لیگ شویم/ نگه داشتن گل‌محمدی بهترین کار بود

قاسمی‌نژاد: می‌توانستیم قهرمانی لیگ شویم/ نگه داشتن گل‌محمدی بهترین کار بود

وینگر پدیده طبق آمار موثرترین بازیکن این تیم در فصل هجدهم بود و حالا از عملکرد خودش و تیمش و برنامه‌های آینده صحبت می‌کند.

به گزارش ایلنا، امین قاسمی‌نژاد در فصل هجدهم یکی از بهترین‌های پدیده بود. وینگری که 10 گل زد و 5 پاس گل داد تا موثرترین بازیکن تیمش لقب بگیرد. قاسمی‌نژاد که امید زیادی به موفقیت‌های بعدی پدیده دارد، در مورد شرایط خودش، تیم و... صحبت می‌کند.

 

* در فصل هجدهم، موثرترین بازیکن پدیده مشهد بودی. بازیکنی که آمار جالبی از خودش به جا گذاشت.

ممنونم. واقعیت این است که خودم در جریان آمارم هستم. خیلی تلاش کردم یکی از بهترین‌های تیمم باشم و به خاطر همین حواسم به آمار بود. البته من امسال وینگر چپ بازی می‌کردم و در یکی، دو بازی از دقیقه 85 به بعد مهاجم شدم که در بازی با صنعت‌نفت آبادان در همان دقایق گل زدم، در بازی با استقلال خوزستان هم دقیقه 90 به بعد توانستم گل بزنم. امسال 10 گل زدم و 4 پاس گل دادم.

 

* فکر می‌کنم 5 پاس گل بود. البته اگر پنالتی که گرفتی را هم حساب کنی.

بله، با پنالتی می‌شود 5 پاس گل. من 4 پاس گل دادم و یک پنالتی هم در لیگ برتر گرفتم. در جام حذفی هم 3 پاس گل دادم که یکی جلوی پرسپولیس بود و 2 تا هم مقابل ذوب‌آهن اصفهان.

 

* با این آمار، موثرترین بازیکن پدیده در فصل گذشته بودی.

خدا را شکر می‌کنم به خاطر این اتفاق. واقعا از بچه‌ها ممنونم که همه تلاش کردند تا پدیده موفق شود. تیم ما یک تیم خیلی خوب است که موفقیت حقش بود.

 

* حالا همین تیم قرار است در فصل آینده هم کارش را بهتر از قبل ادامه دهد. فکر می‌کنم همه بازیکنان از تمدید قرارداد گل‌محمدی خوشحال شده باشند.

دقیقا همینطور است. من باید قبل از هر چیز از آقای حمیداوی که ناجی تیم شد، تشکر کنم. من و یکی، دو بازیکن دیگر در نیم فصل، حق فسخ داشتیم و می‌توانستیم جدا شویم. در آن زمان اوضاع خوب نبود و کسی نمی‌آمد دور و بر تیم. وضعیت بدی بود اما نتایج خوبی می‌گرفتیم تا اینکه آقای حمیداوی تیم را گرفت و همه چیز خوب شد. 2، 3 روز قبل شنیدیم قرارداد آقای گل‌محمدی به مدت 2 فصل دیگر تمدید شد که واقعا خوشحال شدیم. نگه داشتن آقای گل‌محمدی بهترین کار بود که هم هواداران را خوشحال کرد و هم کل تیم را چون واقعا همه آقای گل‌محمدی را دوست دارند.

 

* با این وضعیت به نظر می‌رسد در پدیده می‌مانی؟

 من قراردادی ندارم و هنوز صحبتی در این مورد با باشگاه انجام نداده‌ام که باید ببینم خواست خدا چه چیزی است. اگر توانستم در پدیده بمانم که با تمام قدرت و بهتر از قبل کار می‌کنم اما اگر هم باشگاه نخواست و نماندم، برای تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. در کل پدیده در 3، 4 پست نیاز به بازیکن دارد و از کمبود بازیکن در این پست‌ها لطمه خوردیم که قطعا جذب خواهند شد. پدیده تا هفته‌های آخر مدعی بود و اگر کمبود بازیکن نبود و البته تمرکز بیشتری داشتیم، می‌توانستیم حتی قهرمان شویم اما حیف شد. امیدوارم شرایط فراهم شود که بمانیم و بهترین بازی‌ها را انجام دهیم تا بتوانیم باز هم روزهای خوبی برای پدیده رقم بزنیم.

 

* پس پدیده با همین نفرات به کارش ادامه می‌دهد؟

فکر می‌کنم شاکله تیم جوری است که بیشتر بازیکنان می‌مانند. در تیم، درک متقابل شکل گرفته که کار را برای هر 2 طرف برای فصل آینده بهتر می‌کند.

 

* یکی از مسائلی که آقای گل‌محمدی از آن تعریف و تمجید کرد، حرفه‌ای بودن تیم بود. اینکه بازیکنان به موقع استراحت می‌کردند و زندگی حرفه‌ای داشتند.

دقیقا همینطور است. همین زندگی حرفه‌ای باعث شد واقعاً کمترین مصدومیت را داشته باشیم. در کنار بدنسازی خیلی خوب، زندگی شخصی و حرفه‌ای بازیکن هم خیلی روی آمادگی بدنی و بحث مصدوم نشدن، تاثیرگذار است. بچه‌ها همه‌شان خیلی خوب زندگی می‌کردند و به فکر موفقیت بودند. من اصلا فکر نمی‌کردم یونس شاکری ساعت 10 شب بخوابد اما وقتی می‌رفتیم هتل، می‌دیدم ساعت 10 اصلا چشم‌هایش باز نمی‌شد و می‌خوابید چون به این ساعت خوابیدن، عادت کرده بود. همه بچه‌ها واقعا حرفه‌ای زندگی می‌کردند و بدون هیچ ادعایی کار کردند تا تیم موفق شود. ما حتی یک مورد دعوا و جر و بحث نداشتیم. همه سر وقت می‌آمدند و سر وقت می‌رفتند. رفاقت بین کادرفنی و بازیکنان هم عامل دیگری برای موفقیت بود.

 

* در فصل گذشته شما و یونس شاکری بیشترین گل را هم زدید که جالب است. هر کدام 10 گل زدید؟

دقیقا همینطور است. البته من مهاجم نیستم و هافبک یا وینگر بازی می‌کردم اما چون میل به نفوذم زیاد است خدا را شکر توانستم گل بزنم، آن هم زمانی که به‌عنوان هافبک انتظار نمی‌رود گل بزنم. اینکه خیلی‌ها می‌گفتند من مهاجم بودم، برایم عجیب بود.

کد N2176289

وبگردی