آفتاب
رئیس جمعیت هلال احمر در گفتگو با مهر:

منتظر اعطای مجوزهای تاسیس مراکز توانبخشی ازسوی وزارت بهداشت هستیم

منتظر اعطای مجوزهای تاسیس مراکز توانبخشی ازسوی وزارت بهداشت هستیم

رئیس جمعیت هلال احمر در خصوص آخرین وضعیت اعطای مجوز های تاسیس مراکز جامع توانبخشی گفت: ما زیر ساخت های لازم را فراهم کرده‌ایم و تنها منتظر عملی شدن وعده وزیر بهداشت در این خصوص هستیم.

علی‌اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال‌احمر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت اعطای مجوز برای تأسیس مراکز جامع توانبخشی گفت: ما زیرساخت‌های لازم، نفرات و مکان‌های مد نظر برای تأسیس این مراکز را در حدود ۱۲ استان فراهم کرده‌ایم و تنها منتظر صدور مجوزها از سوی وزارت بهداشت هستیم.

وی افزود: وزیر بهداشت از پیش از عید وعده صدور مجوزها را به هلال‌احمر داده بود و امیدواریم هر چه سریع‌تر این وعده عملی شود تا بتوانیم برای تاب‌آوری جامعه اقدامی انجام دهیم.

رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: گفته شده که شرایط صدور مجوزها در مراحل اداری است و به زودی انجام خواهد شد حال باید منتظر عملی شدن وعده وزیر بهداشت باشیم.

پیوندی در خصوص تبدیل مراکز توانبخشی به مراکز توانبخشی درمان بیماری‌های قلب و عروق نیز تصریح کرد: مراکز جامع درمانی ما تقریباً درمان تمام بیماری‌ها از جمله اسکلتی، قلبی و عروقی، ذهنی و … را پوشش می‌دهند. اما برخی حوزه‌های درمانی کم‌تر مورد توجه بوده و از آن‌ها غفلت شده است.

وی ادامه داد: به همین منظور در تلاشیم تا این حوزه‌ها ازجمله بخش درمان بیماری‌های قلبی را بیش از پیش توسعه دهیم تا بتوانیم وظایف خود را حوزه درمان را عملی سازیم.

کد N2176044

وبگردی