آفتاب

دفاع مقدس یک شخصیت جدید برای ملت ایران به وجود آورد

دفاع مقدس یک شخصیت جدید برای ملت ایران به وجود آورد

فرمانده قرارگاه راهیان نورسپاه پاسداران گفت: دفاع مقدس یک شخصیت جدید برای ملت ایران به وجود آورد.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، سردار یعقوب سلیمانی در گردهمایی رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان بروجرد، اظهار کرد: دلاور مردی‌های رزمندگان لرستانی در گردان ثارالله و در عملیات حاج عمران مثال زدنی و مبنای پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس اخلاص و همدلی بود.

[p]وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس بسیاری از کشورهای دنیا رژیم بعث عراق را همراهی می‌کردند، ولی در این رزم نابرابر رزمندگان اسلام از نظر تجهیزات جنگی ضعیف بودند.

[p]فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: ایمان و اخلاص رزمندگان اسلام رزمندگان اسلام را به پیروزی رساند.

[p]سردار سلیمانی با اشاره به سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، افزود: عملیات بیت المقدس از ۱۰ اردیبهشت ۶۱ شروع شد و اولین رزمندگانی که به مسجد جامع خرمشهر رسیدند رزمندگان لرستانی بودند.


وی اضافه کرد: ۱۹ ماه خرمشهر در اسارت دشمنان بود و رژیم بعث عراق با هدف الحاق خرمشهر به عراق آمدند تا بمانند.

[p]فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه پاسداران بیان کرد: خرمشهر بعد ۵۷۸ روز در مرحله چهارم عملیات بیت‌المقدس در سوم خرداد فتح شد و نگاه دنیا نسبت به ایران عوض شد.

[p]سلیمانی با بیان اینکه دفاع مقدس یک شخصیت جدید برای ملت ایران به وجود آورد، افزود: دفاع مقدس جلوه‎ای از عاشورا بود.

[p]به گفته وی، ماهیت و انگیزه دفاع مقدس، دفاع از امامت و ولایت و روحیه استکبارستیزی بود که از ویژگی‌های عاشورا در دوران دفاع مقدس بود.

[p]سردار سلیمانی با بیان اینکه دفاع مقدس تا ابد امنیت ایران اسلامی را تأمین کرد، اظهار کرد: امروز دشمن قصد خاموش کردن تفکر امام خمینی (ره) و شهدا را دارد باید با نام و یاد امام و شهدا اجازه ندهیم دشمنان به اهداف خود برسند.

[p]وی تصریح کرد: در شرایط کنونی حفظ وحدت و همدلی حول محور ولایت و رهبری لازم و ضروری است.


انتهای پیام

کد N2176014

وبگردی