آفتاب
آزادی محله برو بیا؛

تغییر دوباره در مدیریت مجموعه آزادی/ «سیف» جانشین شعبانلو شد

تغییر دوباره در مدیریت مجموعه آزادی/ «سیف» جانشین شعبانلو شد

مدیریت مجموعه ورزشی آزادی برای چندمین بار طی سال‎های گذشته دستخوش تغییرات شد و یک مدیر دیگر این بار از استانداری مسئولیت این مجموعه را برعهده گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حضور علی اکبر شعبانلو در مجموعه ورزشی آزادی به عنوان سرپرست این مجموعه بزرگ وارد ماه ششم شده که حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مجدد اقدام به تغییر مدیریت این مجموعه کرد.

بر این اساس قدرت الله سیف به عنوان سرپرست جدید مجموعه ورزشی آزادی به عنوان جایگزین شعبانلو معرفی شده است. همچون دیگر افرادی که از سوی مدیریت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برای مجموعه‌های ورزشی منصوب شده اند، وی نیز پیشینه فعالیت در شهرداری و استانداری‌ها را دارد.

تغییر مدیریت مجموعه ورزشی آزادی در حالی انجام شد که خبرگزاری مهر هفته گذشته در گزارشی با عنوان «تغییر مدیریت در دو مجموعه ورزشی بزرگ پایتخت / ‏‬شهرداری چی ها می‌روند؟» به تغییرات پیش روی این مجموعه اشاره کرده بود.

آزادی همچنان بی ثبات در مدیریت

به گزارش خبرنگار مهر، طی یک سال و نیم گذشته که حسن کریمی در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مدیریت دارد این برای چهارمین بار است که مدیریت مجموعه ورزشی آزادی دستخوش تغییرات می‌شود. وی در اولین اقدام مدیریتی خود ناصر محمودی فر را جایگزین سیدحسن طباطبایی در مجموعه ورزشی آزادی کرد.

این کار بهمن ماه ۹۶ انجام شد. پنج ماه بعد یعنی در تیرماه سال ۹۷ اما فرهاد نیکوخصال جای محمودی فر را گرفت. نیکوخصال در حالی به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی آزادی معرفی شد که پیش از آن هم مدیریت این مجموعه را عهده دار بود اما خردادماه سال ۹۵ با حکم مدبر - مدیرعامل وقت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی - برکنار و جای خود را به حسن طباطبایی داده بود.

البته این دوره سرپرستی نیکوخصال در مجموعه ورزشی آزادی بیشتر از پنج ماه دوام نداشت چراکه او آذرماه سال ۹۷ جای خود را به علی اکبر شعبانلو داد که بیشتر از پیشینه ورزشی، فعالیت در شهرداری‌ها را در کارنامه دارد. حالا هم قدرت الله سیف به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی آزادی معرفی شده است.

البته تغییرات مدیریتی در مجموعه ورزشی آزادی به یک سال و نیم گذشته محدود نمی‌شود. پیش از آن هم این مجموعه با این مشکل مواجه بود. طوری که از اسفندماه سال ۹۰ تا بهمن ماه سال ۹۶ (آغاز تغییرات در دوره مدیریت فعلی شرکت توسعه) به ترتیب توفیق کابلی، محمد جمشیدی، فرهاد نیکوخصال و سید حسن طباطبایی در مجموعه ورزشی آزادی مدیریت داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر در حکم مدیر عامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور برای قدرت اله سیف عنوان شده که سیف دانشجوی دکترای حقوق بوده و از پیشکسوتان رشته ورزشی کشتی به حساب می آید. وی پیش از این، مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران بوده است.

کد N2175958

وبگردی