آفتاب

دریانوردان برابر شهرداری سمنان تاوان کم تجربگی داد

دریانوردان برابر شهرداری سمنان تاوان کم تجربگی داد

بوشهر-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر گفت: این تیم در دیدار با شهرداری سمنان از روی کم تجربگی بازیکنان نتوانست در وقت قانونی برابر حریف پیروز شود.

به گزارش ایرنا، عباس طبیب نژاد چهارشنبه شب پس از برد 7 بر 6 تیمش برابر شهرداری سمنان در جمع خبرنگاران افزود: پیروز نشدن برابر حریف در وقت قانونی باعث شد تا دریانوردان 2 امتیاز حساس را در این بازی از دست دهد.
وی بیان کرد: تیم شهرداری سمنان از بازیکنان و کادر فنی با تجربه ای برخوردار است و از همان ابتدا پیش بینی دیدار دشواری برابر آنها داشتیم.
طبیب نژاد افزود: بازیکنان دریانوردان در کرنرها خوب کار نکردند و این باعث شد تا نتوانند به تعداد گل های مدنظر خود در این بازی دست پیدا کنند.
وی افزود: با کسب شش پیروزی در لیگ برتر تیم ها با تمام توان و شناخت کافی برابر دریانوردان صف آرایی می کنند و این نوع نگاه آنها باعث شده در تمام بازی ها شرایط دشواری تجربه کنیم.
وی یادآور شد: همه مدعیان پیروزی های دریانوردان را ناشی از اشتباه های داوری می دانند و این روند روی نحوه قضاوت داوران در بازی های ما نیز تاثیر گذاشته است.
طبیب نژاد گفت: تیم دریانوردان از شرایط مالی ضعیف و امکانات نامطلوبی برخودار است و با چنین وضعیتی قرار گرفتن در این رده جدول غنیمت است.
دریانوردان با این برد 15 امتیازی شد و در رده دوم جدول لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور باقی ماند.
دریانوردان در هفته هشتم بازی به مصاف شاهین خزر رودسر می رود.
7212/6045
کد N2175915

وبگردی