آفتاب

پیشکسوت استقلال: این تیم مربی درجه اول خارجی می خواهد

پیشکسوت استقلال: این تیم مربی درجه اول خارجی می خواهد

تهران - ایرنا - پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در این برهه از زمان بهترین انتخاب برای هدایت استقلال مربی خارجی است و باید یک فرد درجه اول سرمربی این تیم شود.

«عباس مژدهی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: با جرات می توانم بگویم استقلال فصلی کابوس واری را پشت سر گذاشت و نتوانست نتایج خوبی کسب کند.
وی افزود: استقلال تیم بزرگی است و همواره از آن انتظار می رود روی نوار موفقیت گام بر دارد اما متاسفانه آبی پوشان امسال در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی ناکام کامل بودند و نتوانستند انتظارات را برآورده سازند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: این تیم در فصل آینده باید به سال ها ناکامی در لیگ برتر پایان داده و به مقام قهرمانی برسد. این خواسته ای است که باید اجابت شود و چیزی جز قهرمانی طرفداران استقلال را راضی نمی کند.
مژدهی تاکید کرد: اگر استقلال می خواهد در فصل آینده به موفقیت برسد باید در ابتدا سرمربی اش را هر چه زودتر انتخاب کند و بعد در سریع ترین زمان ممکن تمرینات آماده سازی را آغاز کند. فصل گذشته استقلال زمان زیادی را از دست داد که لطمات آن را خورد.
پیشکسوت استقلال در پایان گفت:در این برهه از زمان بهترین انتخاب برای هدایت استقلال مربی خارجی است و باید یک فرد درجه اول سرمربی این تیم شود.
ورزشی**م.ت**1067**
کد N2175491

وبگردی