آفتاب

احتمال رد پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران توسط ویلموتس

احتمال رد پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران توسط ویلموتس

تهران- ایرنا- شبکه تلویزیونی آمریکایی HLN در تازه ترین گزارش خود در مورد روند پیشرفت انتصاب «مارک ویلموتس» به سمت سرمربی تیم ملی ایران نوشت: سرمربی بلژیکی ممکن است به پیشنهاد ایران پاسخ مثبت ندهد.

خبرگزاری HLN روز چهارشنبه نوشت: مارک ویلموتس سرمربی 50 ساله بلژیکی ممکن است به پیشنهاد هدایت تیم ملی ایران پاسخ مثبت ندهد.
سرمربی اسبق تیم ملی بلژیک هفته گذشته به ایران سفر و از تجهیزات تیم ملی این کشور بازدید کرد.
مقامات فدراسیون فوتبال ایران قراردادی سه ساله را (تا سال 2022 همزمان با جام جهانی قطر) به وی پیشنهاد دادند و این فدراسیون از توافق با ویلموتس خبر داد اما مرد بلژیکی بدون امضای هیچ قراردادی به بلژیک بازگشت.
با وجود پروژه ای که تیم بیست و یکم رنکینگ فیفا با دستمزد سالیانه ای معادل 1.3 میلیون یورو به ویلموتس پیشنهاد داده اما امکان در این پیشنهاد از سوی سرمربی اسبق تیم ساحل عاج محتمل می نماید.
در واقع بزرگ ترین مانع بر سر این قرارداد این است که فدراسیون فوتبال ایران از ویلموتس خواسته تا تقریبا به طور دائمی در ایران ماندگار شود تا عملکرد بازیکنان و مجموعه را زیر نظر داشته باشد؛ این در حالی است که ویلموتس پیش تر تصور می کرد که اقامت وی در ایران موقت خواهد بود و صرفا به مواقع برگزاری بازی های ملی محدود خواهد بود؛ موضوعی که به مذاق ایرانی ها خوش نیامده است.
ورزشی**3991**9118**
کد N2175272

وبگردی