آفتاب

پیشکسوت استقلال: باشگاه از حالا به فکر لیگ نوزدهم باشد

پیشکسوت استقلال: باشگاه از حالا به فکر لیگ نوزدهم باشد

تهران -ایرنا - پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مسولان باشگاه اگر می خواهند ناکامی های فصل گذشته تکرار نشود از همین حالا به فکر لیگ نوزدهم باشند.

«عبدالعلی چنگیز» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: استقلال می توانست در فصل فوتبالی که پشت سر گذاشت عملکرد موفق تری را به نمایش بگذارد اما این اتفاق رخ نداد تا با خاطره ای ناخوشایند مسابقاتش را به پایان برساند.
وی اظهار داشت: مهم ترین عاملی که موفقیت را از استقلال گرفت به نیم فصل اول باز می گردد که این تیم نتوانست بازیکنان تاثیرگزارش را حفظ کند و تمریناتش را دیر شروع کرد و زمان زیادی را از دست داد. تیمی که می خواهد به موفقیت برسد باید به بهترین شکل ممکن برنامه های پیش از شروع فصلش را آغاز کند.
بازیکن اسبق استقلال خاطرنشان کرد: آبی پوشان در نیم فصل دوم عملکرد خوبی داشتند و توانستند تا حدود زیادی به جمع مدعیان برگردند، اما در چند مسابقه بزرگ امتیازات حساسی را از دست دادندو اگر استقلال در شهر آورد برابر پرسپولیس شکست نمی خورد شرایط به گونه دیگری برای این تیم رقم می خورد.
چنگیز تصریح کرد: مسولان استقلال اگر می خواهند ناکامی های فصل گذشته تکرار نشود از همین حالا به فکر لیگ نوزدهم باشند.باید هر چه سریع تر سرمربی این تیم مشخص شود و بازیکنان مورد نظر جذب شوند تا اتفاقات گذشته تکرار نشود.
وی در پایان گفت: استقلال برابر العین امارات نمایش خوبی را به اجرا گذاشت و اگرچه شانسی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا نداشت اما به پیروزی رسید تا حداقل با خاطره ای خوش با مهم ترین و معتبرترین تورنمت باشگاهی قاره کهن وداع کند.
ورزشی**م.ت**1067**
کد N2175268

وبگردی