آفتاب

نخبگان برای جذب در صندوق بازنشستگی ثبت نام کنند

نخبگان برای جذب در صندوق بازنشستگی ثبت نام کنند

تهران- ایرنا- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: نخبگان برای جذب در صندوق بازنشستگی تا نیمه خردادماه فرصت دارند در سامانه جذب نخبگان نام نویسی کنند.

به گزارش صندوق بازنشستگی کشوری، سید میعاد صالحی اظهار داشت: سامانه جذب نخبگان از روز سه شنبه 31 اردیبهشت به مدت 16 روز در سایت صندوق بازنشستگی به نشانی cspf.ir راه اندازی شده و تا نیمه خرداد همزمان با عید سعید فطر به کار خود ادامه خواهد داد.
وی افزود: افراد برای ثبت نام در این سامانه و شرکت در فراخوان، علاوه بر دارابودن مدرک کارشناسی ارشد یا بالاتر، باید حداقل یکی از افتخارات نخبگانی ذکر شده در ماده 4 آیین نامه احراز استعدادهای برتر و نخبگی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی را کسب کرده باشند.
وی توضیح داد: مهمترین این موارد شامل دارندگان مدال‌های جهانی و کشوری المپیادهای علمی دانش‌آموزی و دانشجویی، رتبه‌های برتر آزمون سراسری، برگزیدگان جشنواره‌های علمی معتبر (جشنواره خوارزمی، رازی و فارابی) و دانش‌آموختگان برتر آموزشی پژوهشی مورد تایید بنیاد ملی نخبگان است.
صالحی اظهار داشت: لزوم بهره‌مندی صندوق بازنشستگی از ظرفیت بالای نخبگان کشور برای ارتقای نیروی انسانی و افزایش بهره‌وری و سوددهی شرکت‌های تابعه در راستای بهبود وضعیت معیشت بازنشستگان تحت پوشش از جمله اهداف راه اندازی این سامانه و فراخوان جذب نخبگان است.
وی تصریح کرد: این طرح هم در راستای تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ایجاد بسترهای لازم برای شناسایی و بکارگیری جوانان نخبه در صندوق بازنشستگی به خصوص هلدینگ ها و شرکت های تابعه است و هم ظرفیتی است که برای نخستین بار در اختیار نخبگان کشور قرار می گیرد تا با استفاده از افراد نخبه و جوان و متخصص بتوانیم از مشکلات پیش روی صندوق بازنشستگی به سلامت عبور کنیم.
صالحی تاکید کرد: سودآورکردن سرمایه بازنشستگان نیازمند استفاده از مدیران و کارشناسان نخبه، هوشمند، ایده پرداز و پاک دست دارد و ما تمام تلاش خود را برای بهبود معیشت بازنشستگان از یک سو و کاهش وابستگی به منابع دولت از سوی دیگر، بکار خواهیم بست.
اجتمام* 2181*1834
کد N2175046

وبگردی