آفتاب
جانشین رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر اعلام کرد

راه‌اندازی سامانه «سخا» به‌منظور حمایت از بیماران نیازمند

راه‌اندازی سامانه «سخا» به‌منظور حمایت از بیماران نیازمند

مشاور و جانشین رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اعلام کرد: بانک اطلاعاتی بهره وران خدمات هزینه دارویی- درمانی سازمان داوطلبان (سامانه سخا) با کد ملی افراد منطبق است.

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید شفیعی در ارتباط ویدئو کنفرانسی با معاونان داوطلبان جمعیت هلال احمر در استان های سراسر کشور، افزود: به زودی سامانه  «سخا» پس از گذراندن مراحل آزمایشی طی سه سال گذشته، در تمامی استان ها به منظور احراز صلاحیت دریافت خدمات حمایتی بیماران نیازمند معرفی شده و رفع موارد همپوشانی با سایر سازمان های حمایتی راه اندازی و به بهره برداری می رسد.

وی گفت: مددکاران جمعیت هلال احمر در سطوح ستادی و استانی موظف به بررسی تمامی درخواست های مراجعه کنندگان هستند اما با درایت و حساسیت خاصی نسبت به ارائه خدمات حمایتی اقدام می کنند و سامانه  «سخا» در راستای برخورداری از دید نظارتی و مرتفع کردن نیازهای واقعی طراحی شده است.

مشاور و جانشین رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی معاونان داوطلبان جمعیت هلال احمر استان ها در حادثه سیل اخیر، گفت: سازمان داوطلبان در این حادثه، کارنامه درخشانی از خود طی چندین سال گذشته ارائه کرد به نحوی که در گزارش های تیم ارزیابی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، از این اقدامات به عنوان خدمات داوطلبانه پنج ستاره، یاد شده است.

لازم به ذکر است سامانه هوشمند  «سخا» تحت وب و با تمامی سیستم های مرورگر اینترنتی و حتی از طریق تلفن های همراه قابل بهره برداری است که امکان گزارش گیری و ثبت آرشیوی درخواست های بهره وران را به سهولت برای مددکاران ستادی، استانی و شعب فراهم آورده است.

کد N2174785

وبگردی