آفتاب
در آستانه دربی اصفهان؛

محمودی: پس از درگیری مقابل سیرجان ضرر زیادی کردیم

محمودی: پس از درگیری مقابل سیرجان ضرر زیادی کردیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در آستانه بازی حساس مقابل تیم سپاهان گفت: بعد از درگیری ها تیم ما ضرر بیشتری نسبت به تیم سیرجان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان روز پنج شنبه شاهد دربی دو تیم اصفهانی سپاهان و ذوب آهن خواهد بود. بیان محمودی در حالی این هفته تیمش را مقابل تیم سپاهان به زمین خواهد فرستاد که سه تن از بازیکنانش به دلیل درگیری در بازی مقابل سیرجان تعلیق هستند و یک تن دیگر نیز دچار پارگی رباط است. تیم سپاهان با ۳۴ امتیاز و تیم ذوب آهن با ۳۳ امتیاز به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم جدول رده بندی قرار دارند و ذوبی ها کار سختی در پیش خواهند داشت.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره دربی روز پنج شنبه گفت: دربی حساسی است، دو تیم خیلی خوب تا به امروز پیش رفتند و متأسفانه به دلیل درگیری‌های که در بازی مقابل سیرجان پیش آمد ۳ تن از بازیکنانم از فعالیت‌های فوتبالی معلق هستند و یک بازیکن نیز به دلیل پارگی رباط نمی‌تواند بازی کند. قطعاً این شرایط به تیم ضربه خواهد زد و مجبورم از بازیکنان آکادمی خود در این بازی استفاده کنم.

بیان محمودی در ادامه درباره اتفاقات رخ داده در بازی سیرجان گفت: اصلاً دوست نداشتیم چنین حواشی پیش بیاید. بیش‌تر هم تیم ما متضرر شد. امیدوارم کمیته انضباطی با قدرت و توان بیش‌تری تشخیص دهد که چه کسی شروع کننده دعوا و درگیری بوده است و حق به حق دار برسد.

وی تاکید کرد: در بازی سیرجان زمان زیادی اتلاف شد و در مواقعی که پیش بودند وقت زیادی را تلف کردند. صحبت‌های یکی از بازیکنان نیز تحریک آمیز بود و همین دلایل باعث ایجاد درگیری شد. حال تیم ما ضرر کرده است و برای بازی حساس مقابل تیم سپاهان ۳ بازیکن را در اختیار نداریم. مشخص نیست تا چند هفته این بازیکنان محروم هستند و این در ادامه کار را برای تیم ما سخت خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پایان گفت: از اتفاقی که رخ داد ناراحتیم، دو جلسه برگزار و با بازیکنان صحبت کردیم. مطمئناً تیم سیرجان نیز از اتفاقات رخ داده ناراحت است. امیدوارم در ادامه شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

کد N2174594

وبگردی