آفتاب
درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا؛

ذوب آهن ایران ورزشگاه دیگری را برای میزبانی از النصر عربستان تعیین کند

ذوب آهن ایران ورزشگاه دیگری را برای میزبانی از النصر عربستان تعیین کند

اصفهان- ایرنا- کنفدراسیون فوتبال آسیا از باشگاه ذوب آهن ایران خواست به جای کربلا ورزشگاه دیگری را برای میزبانی از النصر عربستان تعیین کند.

به گزارش ایرنا، شبکه سومریه نیوز عراق روز سه شنبه از قول کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت که این کنفدراسیون از باشگاه ذوب آهن ایران خواسته است که ورزشگاه دیگری را در یکی از کشورهای همسایه به عنوان محل میزبانی از تیم النصر عربستان سعودی برای روزهای 26، 27 یا 28 ماه جاری میلادی (می) تعیین کند.
قرار بود دیدار تیم های ذوب آهن ایران و النصر عربستان سعودی در هفته پایانی مسابقات گروهی لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا امروز ( سه شنبه ) در ورزشگاه کربلا برگزار شود اما کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل شرایط منطقه زمان برگزاری این دیدار را به تعویق انداخت و آن را به مکانی دیگر انتقال داد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا از سه فصل گذشته لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا ؛ دیدار نمایندگان ایران با عربستان سعودی را در این رقابت ها را به ورزشگاههای کشورهای همسایه انتقال داده است.
تیم النصر عربستان سعودی برای دیدار با ذوب آهن ایران شهر دبی و ذوب آهن ایران شهر کربلا را به عنوان محل دیدار با النصر عربستان انتخاب کرده بودند.
دیدار تیم ذوب آهن ایران با الزورا عراق در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا 17 اردیبهشت امسال با حواشی زیاد در ورزشگاه کربلا با نتیجه مساوی پایان یافت که سبب صعود تیم اصفهانی شد.
حواشی های بوجود آمده در جریان این دیدار موجب شد تا ذوب آهن مایل به برگزاری مصاف با نماینده عربستان در کربلا نباشد و به همین دلیل خواستار برگزاری این دیدار در یکی از ورزشگاههای امارات عربی متحده شد اما کنفدراسیون فوتبال آسیا با این درخواست مخالفت کرد.
ذوب آهن در پی حذف تیم های پرسپولیس و استقلال تهران، تنها نماینده باقی مانده ایران در رقابت های این فصل جام باشگاه های آسیاست.
6022/ 2093
کد N2174225

وبگردی