آفتاب

رضایت پورموسوی از شرایط اردوی تیم جوانان در اهواز

رضایت پورموسوی از شرایط اردوی تیم جوانان در اهواز

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در مورد اردوی این تیم در اهواز، گفت: خوشبختانه به تمامى اهداف و خواسته‌هایمان در این اردو رسیدیم.

به گزارش ایلنا،سیروس پورموسوى در مورد اردوی تیم جوانان، اظهار داشت: خوشبختانه به تمامى اهداف و خواسته ‌هایمان در این اردو رسیدیم. ٣ بازى بسیار خوب و مفید در اردوى اهواز برگزار کردیم که فشار لازم را به تیم ما وارد آورد و بازیکنان در شرایط مسابقه قرار گرفتند.

وی افزود:هدف ما در این اردو آزمودن شرایط بچه‌ها در مسابقات جدى بود که این اتفاق در بازى هاى تدارکاتى خصوصا مسابقه پایانى محقق شد. ما در بازى آخر برابر تیم منتخب خوزستانى هاى شاغل در لیگ برتر قرار گرفتیم که از چهره هاى شناخته شده و با تجربه بودند. تقابل با بازیکنان این تیم فشار بسیار خوبى به بچه ها وارد کرد و به نظر من موقعیت یک مسابقه رسمى و جدى را براى آنها ایجاد کرد.باید بگویم از عملکرد بچه‌ها در این بازى هم راضى بودم و بدون توجه به نتیجه به اهداف خودمان در این مسابقه رسیدیم.

پورموسوى در پایان با قدردانى از کلیه عوامل برگزارى این اردو، گفت: علاوه بر مسئولین فدراسیون فوتبال جا دارد از مدیرکل محترم ورزش استان خوزستان‌، هیات فوتبال استان‌، مسئولین و کارکنان هتل ورزش و باشگاه ملى حفارى اهواز تشکر کنم. در این اردو کلیه امکانات لازم را براى ما فراهم کردند به طورى که از هر دو مجموعه غدیر و تختى همچنین سالن بدنسازى و سایر امکانات به خوبى استفاده کردیم و در واقع اردویى متناسب با شان تیم ملى در اینجا برگزار شد.

گفتنى است اعضاى تیم ملى جوانان در پایان اردوى اهواز عصر سه شنبه ٣١ اردیبهشت به تهران باز مى‌گردند.

 

کد N2174173

وبگردی