آفتاب

شورای شهر رشت با سفر کارکنان شهرداری به ایتالیا مخالفت کرد

شورای شهر رشت با سفر کارکنان شهرداری به ایتالیا مخالفت کرد

فارس نوشت: در جلسه علنی شورای رشت، اعضای شورای شهر با سفر مدیران حوزه شهر خلاق خوراک رشت به کشور ایتالیا به‌منظور شرکت در سیزدهمین کنفرانس سالانه شهرهای خلاق یونسکو با هزینه 50 میلیون تومانی مخالفت کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در نود و سومین جلسه این شورا در ساختمان شورا واقع در خیابان سعدی با اشاره به مبحث بررسی صلاحیت شهردار رشت اظهار کرد: با توجه به اینکه شورای شهر نسبت به انتخاب و معرفی شهردار رشت اقدام کرده پیشنهاد می‌کنم به‌منظور بررسی وضعیت شهردار رشت در هفته آینده سفری به وزارت کشور در تهران داشته باشیم.

شهر خلاق خوراک رشت فایده‌ای برای شهر نداشت

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز با انتقاد از تحمیل هزینه‌های هنگفت و بدون نتیجه تحت عنوان شهر خلاق خوراک به مجموعه شهرداری رشت اظهار کرد: بنده با عنوان شهر خلاق خوراک رشت مخالف نیستم اما معتقدم تاکنون این مبحث فایده‌ای برای شهر نداشته و هیچ‌کدام از آیتم‌هایی که برای ماندگاری رشت در این جایگاه نیاز بوده اجرایی نشده است.

بهراد ذاکری با تأکید بر اینکه انجام سفرهای خارجی به‌تنهایی نمی‌تواند برای رشت در این زمینه دستاوردی داشته باشد افزود: با این سفر و تحمیل هزینه‌های بیهوده به شهرداری رشت مخالف هستم.

محمدحسن عاقل منش عضو شورای شهر رشت نیز در این جلسه با اعلام موافقت با برگزاری این سفر به کشور ایتالیا اظهار کرد: در این سفر می‌توانیم آخرین اطلاعات پیرامون شهرهای خلاق خوراک را کسب کرده و پس‌ازآن بتوانیم تصمیم متناسب را درباره عنوان شهر خلاق خوراک رشت بگیریم.

وی با تأکید بر اینکه مخالفت خود را با سفر به کشور ایتالیا اعلام می‌کنم بیان کرد: سفرهای بدون نتیجه و این‌چنینی نمی‌تواند به حفظ عنوان شهر خلاق خوراک رشت کمک کند.

[p]41231

کد N2173883

وبگردی