آفتاب
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

قاطعانه از رویکرد امر به معروف مسئولان توسط مردم حمایت می کنیم

قاطعانه از رویکرد امر به معروف مسئولان توسط مردم حمایت می کنیم

تهران - ایرنا - رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تأکید بر اهمیت رویکرد امر به معروف مسئولان توسط مردم توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر، در این مسیر مشکلات و سنگ اندازی های فراوانی وجود دارد اما باید صبور و مقاوم بود و ما نیز قاطعانه از این رویکرد حمایت می کنیم.

براساس اعلام روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر، حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری باشاره به اقدام ستاد امر به معروف در نمایشگاه قرآن امسال درخصوص ترویج موضوع «مسئولیت پذیری» برای سنین کودکان و نونهالان افزود: این یک حرکت ویژه و موثر است که باید با جدیّت دنبال شود.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در ادامه با حضور در غرفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر از این محل بازدید و در جریان روند فعالیت ها و کارهای ارائه شده این ستاد قرار گرفت.
حجت الاسلام حاج علی اکبری آخرین وضعیت محصولات هنری، رسانه ای و پژوهشی تولیدشده توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و ستادهای استانی آن را مورد بررسی قرار داد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور پیرامون برنامه های ویژه غرفه ستاد امر به معروف در نمایشگاه قرآن امسال گفت: برگزاری نشست های مناظره با موضوع «امر به معروف مسئولان» کاری بسیار سخت اما اساسی است؛ که جوانگرایی در این ستاد و رویکردهای جدید در آن زمینه ساز این اتفاق مبارک شده است.
وی با تأکید بر اهمیت رویکرد امر به معروف مسئولان توسط مردم یادآور شد: در این مسیری که شما در پیش گرفته اید مشکلات و سنگ اندازی های فراوانی وجود دارد اما شما باید صبور و مقاوم باشید و ما نیز قاطعانه از شما حمایت می کنیم.
ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با برگزاری روزانه نشست های مناظره و آزاداندیشی با موضوع «بسترها و موانع امر به معروف مسئولان از سوی مردم» و نیز برگزاری برنامه های ترویجی برای گروه سنی 3 تا 7 سال با محوریت موضوع «مسئولیت پذیری اجتماعی»، پذیرای خیل عظیمی از بازدیدکنندگان امسال نمایشگاه قرآن کریم است.
بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از 21 اردیبهشت تا 4 خرداد در مصلای امام خمینی (ره) تا 21 رمضان پذیرای علاقه مندان و بازدید کنندگان از این رویداد بزرگ معنوی است.
فراهنگ ** 9211 ** 1355
کد N2173687

وبگردی