آفتاب

شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت مدیترانه شرقی در تهران برگزار می شود

شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت مدیترانه شرقی در تهران برگزار می شود

تهران- ایرنا- رئیس منطقه شرقی سازمان جهانی بهداشت از تمام کشورهای منطقه دعوت کرد تا در شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت که به میزبانی تهران برگزار می شود، حضور یابند.

به گزارش وزارت بهداشت، احمد المنظری روز دوشنبه در نشست توجیهی کشورهای منطقه مدیترانه شرقی از تمام کشورها برای حضور در شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت دعوت کرد.
همچنین مدیر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت برای دریافت گواهی حذف سرخک و سرخچه در کشورهای ایران بحرین و عمان به این کشورها تبریک گفت.
در این نشست که در ژنو برگزار شد، محسن اسدی لاری مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت و دبیر شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی از حمایت ها و همکاری منطقه قدردانی و از همه کشورهای عضو برای شرکت در این اجلاس دعوت کرد.
سیزدهم اسفند 97 بود که اسدی لاری با حکم سعید نمکی به عنوان دبیر شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت منصوب شد. همچنین وزیر بهداشت در احکام جداگانه ای سید کامل تقوی نژاد را به عنوان رئیس کمیته پشتیبانی و تشریفات و کیانوش جهانپور را به عنوان رئیس کمیته اطلاع رسانی، ارتباطات و فنآوری این اجلاس منصوب کرد.
شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت کشورهای منطقه مدیترانه شرقی، 22 تا 25 مهر ماه 98 (14 تا 17 اکتبر 2019) به میزبانی تهران برگزار می شود. این اجلاس، چهارمین میزبانی ایران از وزرای بهداشت کشورهای عضو منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت است.
اجتمام*9482*1193
کد N2173655

وبگردی