آفتاب

تیم ملی آبی پشتوانه فدراسیون بسکتبال کشور است

تیم ملی آبی پشتوانه فدراسیون بسکتبال کشور است

اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم ملی بسکتبال آبی کشور گفت: تیم ملی آبی پشتوانه ای برای فدراسیون و تیم اصلی بسکتبال کشور است زیرا با شناسایی بازیکنان مستعد آنها را به تیم بزرگسالان معرفی می کند.

فرزاد کوهیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در اصفهان افزود: تیم ملی بسکتبال آبی سال گذشته با تصمیم سازمان تیم های ملی کشور تشکیل شد تا پشتوانه ای برای تیم ملی بزرگسالان باشد و نسل جدیدی از بازیکنان را هماهنگ با تیم اصلی ملی پرورش دهد.
وی توضیح داد: فدراسیون بسکتبال سال گذشته با اعمال تغییر در عنوان تیم‌ های ملی الف و ب، 2 تیم قرمز و آبی را تشکیل داد که تیم ملی قرمز متشکل از بازیکنان اصلی و تیم آبی متشکل از بازیکنان زیر 23 سال است.
کوهیان خاطرنشان کرد: سال گذشته 2 نفر از بازیکنان تیم آبی به تیم بزرگسالان ملحق شدند و نتیجه مثبتی بهمراه داشت بهمین دلیل فدراسیون بسکتبال از طرح تشکیل تیم آبی استقبال کرد.
عضو کادر فنی تیم ملی با بیان این که شرکت تیم ملی بسکتبال آبی در برخی تورنمنت ها و رقابت ها، پیش بینی شد، گفت: اردوی تمرینی این تیم در اصفهان از 24 اردیبهشت جاری آغاز شد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال آبی کشور اضافه کرد: این اردو به میزبانی ذوب آهن اصفهان برگزار شد و در مرحله نخست 20 نفر در تمرین های آن حاضر شدند.
کوهیان با بیان اینکه مرحله نخست اردوی تیم ملی بسکتبال آبی دوم خرداد امسال به پایان می رسد، افزود: در این مرحله بازیکنان غربال می شوند و مرحله دوم اردو از هفتم تا سیزدهم خرداد برگزار خواهد شد.
تمرین های تیم ملی بسکتبال آبی کشور در اردوی اصفهان در سالن بسکتبال ملت انجام می شود.
3011/6026/
کد N2173602

وبگردی