آفتاب
رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران:

15هزارعمل جراحی چشم در مجتمع دارویی درمانی هلال ‌ایران انجام شد

15هزارعمل جراحی چشم در مجتمع دارویی درمانی هلال ‌ایران انجام شد

تهران- ایرنا- رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران از انجام سالانه 15هزارعمل جراحی چشم در این مجتمع به وسیله پزشکان فوق تخصص و تجهیزات بسیار پیشرفته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر سیدمحمد اکرمی روز دوشنبه با اشاره به خدمات متنوع درمانی این مجتمع گفت: مهمترین خدمات درمانی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران در حوزه های چشم پزشکی، مرکز رشد (نازایی)، دندانپزشکی، پوست، دیالیز و توریسم درمانی ارائه می‌شود.
وی گفت: تمام خدمات چشم پزشکی در قالب دی کلینیک در این مجتمع قابل اجراست. خدمات چشم پزشکی در مجتمع دارویی و درمانی هلال به وسیله به‌ روزترین دستگاه های مجهز و 62 پزشک متخصص و فوق تخصص در حال انجام است و سالانه 15 هزار عمل جراحی چشم پزشکی در این مجتمع انجام می شود.
رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران از قرارداد این مجموعه با تمام بیمه های پایه و اکثر بیمه های فعال تکمیلی هم خبر داد و افزود: با توجه به خدمات پیشرفته چشم پزشکی در این مجموعه، استقبال مردمی و همچنین میزان رضایت خدمات گیرندگان بسیار بالاست.
اکرمی دومین بخش مهم این مجتمع را بخش رویش عنوان کرد که خدمات مهم نازایی در آن در حال ارائه است: 15 تا 20 درصد جامعه، اعم از زنان و مردان از نازایی رنج می برند، علاوه بر خدمات درمان نازایی، امکان تعیین جنسیت جنین نیز در این مجتمع با موفقیت 100 درصد وجود دارد به همین دلیل روزانه بیمارانی از سراسر کشور برای درمان به مرکز رشد رویش مراجعه می کنند.
رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران گفت: سومین بخش مهم این مجتمع، بخش دندانپزشکی با 12 یونیت و 20 دندانپزشک عمومی و تخصصی است که تمام خدمات حوزه دندانپزشکی با قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر مراکز در این بخش ارائه می شود. همچنین در بخش پوست نیز تمام خدمات زیبایی براساس آخرین تکنیک های علمی روز دنیا در حال انجام است.
به گفته اکرمی، خدمات دیالیز نیز در این مجتمع به رغم افزایش قیمت تجهیزات همچنان با تعرفه های قبلی به بیماران ارائه می‌شود: جمعیت هلال احمر خود را نسبت به سلامت مردم متعهد می داند، به همین دلیل خدمات در بخش دیالیز همچنان با تعرفه های قبلی ارائه می‌شود.
وی به امکان ارائه خدمات گردشگری درمانی با وجود هتل در این مجتمع نیز اشاره کرد و گفت: بیمارانی از کشورهای عراق و آفریقا برای دریافت خدمات ژنتیک، چشم پزشکی، دندانپزشکی، پوست و نازایی به این مجتمع مراجعه می کنند و خدمات ما در این حوزه در حال افزایش است.
مجتمع دارویی درمانی هلال ایران واقع در خیابان جشنواره در شرق تهران، سال 1343 به وسیله خانم «پری آگاهی آرش» وقف هلال احمر شده و قریب 18 سال است که خدمات متنوع درمانی در این مجتمع انجام می شود.
اجتمام*7029*9105
کد N2173385

وبگردی